سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لامینیت‌های دندانی به "سلامت باشید" می‌آیند

"سلامت باشید" 19 آذر ساعت 9:30 به کاربرد لامینیت‌های دندانی، بایدها و نباید ها در لامینیت می‌پردازد.

"سلامت باشید" 19 آذر ساعت 9:30 به کاربرد لامینیت های دندانی  ، باید ها و نباید ها در لامینیت می‌پردازد. 

گرچه لامینیت دندان را با استفاده از روش های مدرن  دندانپزشکی زیبایی جهت  درمان بد شکلی و بد رنگی دندان و ایجاد لبخندی زیبا بکار میبرند و در مواردی مثل محدود بودن نامرتبی  و چرخش دندان ها به یک دندان، پوسیدگی ، پریدگی یا بد رنگی و زردی کلی دندان ها از آن استفاده می‌کنند ولی این که این روش در چه افرادی مناسب است و آیا محدودینی برای افراد دارای لامینیت دندانی وجود دارد یا خیر موضوعی است که قرار است "سلامت باشید "چهارشنبه 19 آذر آن را مورد بحث قرار دهد . از محور های دیگر این گفت و گو این است که در زمانی که مراجعه کننده به دلیل سرعت یا ملاحظات اجتماعی و غیره ترجیح میدهد بجای ارتودنسی از لامینیت  استفاده کند این کار عارضه ای ایجاد می کند یا خیر.

لامینیت پوسته نازک و ظریفی است که به سطح بیرونی دندان‌ها باند(چسب) می‌شود و لامینت علیرغم بقای طولانی مدت در نهایت مانند هر درمان دیگری می تواند دچار تغییر رنگ در طولانی مدت شود.اینکه برای گذاشتن لامینیت ها دندانی چه اتفاقاتی برای دندان می افتد و در نهایت چه مراقبت هایی لازم است در برنامه "سلامت باشید" با حضور دکتر صفار هرندی متخصص دندانپزشکی زیبایی به آن ها پاسخ داده می‌شود. 

گفتنی است این برنامه هر روز بجز پنج شنبه و جمعه ساعت 9:30 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. از بخش های دیگر این برنامه  پاسخ به سوالات مخاطبین "سلامت باشید" است.


انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.