سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز

با تکرار مواضع ساختارشکنانه علیه نظام تعلل در محاکمه غفاری پذیرفتنی نیست

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز تاکید شد: بهره برداری تبلیغاتی از مفاهیم مقدسی همچون "آزادی" و "قانون مداری" از سوی کاسبان سیاسی را در تضاد مستقیم با عملکرد قانون گریزانه و غوغاسالارانه آنان در فتنه 88 و پس از آن می‌دانیم.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه بسیج دانشجویی صنعتی شیراز در محکومیت حضور هادی غفاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شرح زیر صادر شد.

بسم رب القاسم الجبارین

"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد" (امام خمینی (ره))

در ادامه تلاش فتنه گران برای مصادره روز دانشجو، طی جلسه‌ای که در میان ناباوری دانشجویان شهر شیراز با مجوز و تایید مسئولان استانی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار گردید، شیخ هادی غفاری که سوابق سیاه وی در حمایت از فتنه گران سال 88 به واقع اظهر من الشمس است، با تکرار اظهارات سخیف و توهین پراکنی‌های خود قلوب دانشجویان مسلمان و انقلابی شهر شیراز را جریحه‌دار نموده است.

خشم و انزجار از این اظهارات به اندازه‌ای بود که در کمتر از یک ساعت از اتمام سخنرانی، دانشجویان دانشگاه‌های شیراز با برگزاری تجمع اعتراضی گسترده مقابل استانداری فارس طی دو روز متوالی، خواستار محاکمه این عنصر فتنه برای هتاکی‌های خود علیه مقام عظمای ولایت (مده ظله العالی) و دانشجویان حاضر در جلسه و پاسخگویی مسئولان برای اعطای مجوز سخنرانی به این فعال فتنه در دانشگاه شدند.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز در پی این تحولات ضمن محکوم کردن اظهارات توهین آمیز و سخیف شیخ غفاری در حمایت از فتنه و توهین به مقام معظم رهبری (مده ظله العالی) و دانشجویان حاضر در جلسه، حمایت کامل خود را از تجمع کنندگان مقابل استانداری فارس اعلام نموده و بهره برداری تبلیغاتی از مفاهیم مقدسی همچون "آزادی" و "قانون مداری" توسط این کاسبان سیاسی را در تضاد مستقیم با عملکرد قانون گریزانه و غوغاسالارانه آنان در فتنه 88 و پس از آن می‌داند.

این نهاد دانشجویی همچنین به نمایندگی از دانشجویان و مردم شهر شیراز قویا خواستار پاسخگویی مسئولان در رابطه با اعطای مجوز سخنرانی و توهین پراکنی عنصری چون هادی غفاری در شهر مقدس و مذهبی شیراز و توبیخ عوامل اعطای این مجوز، اعلام می‌دارد در صورتیکه تاکنون رافت اسلامی شامل حال قانون شکنی‌ها و هتاکی‌های چنین فردی در روزهای فتنه 88 گردیده است، اکنون و با تکرار مواضع ساختارشکنانه علیه نظام و مقام معظم رهبری (مده ظله العالی) ذره‌ای تعلل در محاکمه و پیگیری قضایی تخلفات متعدد وی پذیرفتنی نیست.

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شیراز همچنین صراحتا هشدار می‌دهد دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شیراز از پیگیری مطالبات حقه خود و عقیم کردن فتنه جدید برپا شده در دانشگاهها قدمی عقب نخواهد نشست و در صورت تعلل مسئولان در جبران اشتباه فضاحت بار خود، به استناد وصیت نامه سیاسی امام، اقدام انقلابی خواهند نمود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.