سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانگیر تاکید کرد

ضرورت کاهش تشریفات اداری به منظور تسریع در روند آزادی زندانیان

رئیس سازمان زندان‌ها در دیدار با اعضای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و زندانیان نیازمند استان تهران گفت: هدف اصلی ستادهای دیه کمک به آزادی زندانیان نیازمند و رفع مشکلات آنان است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "اصغر جهانگیر"در دیدار با اعضای ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و زندانیان نیازمند استان تهران اظهارداشت: تلاش برای آزادی زندانیان اقدامی خداپسندانه است که ستادهای دیه از ابتدا با این چشم‌انداز مقدس شکل گرفتند.

وی با اشاره به رسالت معنوی ستادهای دیه گفت: هدف اصلی ستادهای دیه کمک به آزادی زندانیان نیازمند و رفع مشکلات آنان است؛ لذا میزان تحقق این هدف باید معیار اصلی ما در برنامه‌ریزی‌ها باشد.
 
رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه گفت: ستاد دیه بر اساس مشارکت‌های مردم و استفاده از کمک‌های مادی و معنوی خیرین شکل گرفته و تجربه نشان داده است که هر جا مردم حضور داشته‌اند فعالیت‌ها با موفقیت صورت گرفته است و نباید طوری عمل کنیم که خدای ناکرده از این سرمایه عظیم فاصله بگیریم.
 
مشاور رئیس دستگاه قضایی با اشاره به اساسنامه ستاد دیه گفت: باید تلاش کنیم تا تشریفات اداری در روند آزادسازی زندانیان را کاهش دهیم و امیدوارم در بازبینی اساسنامه تسریع در روند آزادی زندانیان نیازمند و تمرکز زدایی از فعالیت‌ها از مرکز به سمت استان‌ها مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
 
گفتنی است؛ در ابتدای این جلسه، سهراب سلیمانی، مصطفی محمدی و محسن رفیق‌دوست اعضای هیات مدیره ستاد دیه استان تهران گزارشی از فعالیت‌های این ستاد ارائه کردند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.