سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجری نیمه شمالی خط 3 مترو تهران:

نیمه شمالی خط 3 متروبه تست سرد نزدیک می شود

مجری نیمه شمال خط 3 مترو تهران گفت: تا کمتر از یک ماه آینده آماده تست سرد در بخش شمالی خط 3 هستیم.

عظیم عراقی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این که عملیات ساختمانی و لاینینگ در تونل ها جبهه شمالی خط 3 مترو به اتمام رسیده است افزود: عملیات خط گذاری در این جبهه ها به سرعت در حال انجام است و تنها چهار قسمت حدودا صد متری از این عملیات باقی مانده است.

وی با تاکید بر این که 15 تا 20 روز آینده قطار از مسیر ایستگاه شهید بهشتی تا ایستگاه شهید زین الدین به طول  حدودا هفت کیلومتر حرکت می کند، خاطرنشان کرد: این اقدام به این معنی است که ما می توانیم تا 25 روز آینده تجهیزات را در این مسیر نصب کنیم.

وی با بیان این که هم زمان با نصب تجهیزات در مسیر ذکر شده، بتن ریزی بخش باقی مانده نیمه شمالی خط 3 نیز انجام می شود، اظهار کرد: با انجام عملیات بتن ریزی روزانه به طول 300 تا 400 متر در مسیر ذکر شده در نهایت تا 25 روز آینده برای تست سرد آماده می شویم و با نصب تجهیزات برق در این مسیر می توانیم به تدریج به مرحله تست گرم نیز برسیم.

عظیم عراقی با اعلام این خبر که تجهیزات پله برقی ایستگاه شهید زین الدین در حین انجام عملیات نازک کاری در ایستگاه در حال نصب است،گفت: این نخستین بار است که همزمان با انجام عملیات نازک کاری در ایستگاه ها ، پله برقی های آن نیز نصب می شود تمام پله برقی های خط 3 سفارش ساخت گردیده و به تدریج در حال حمل به کشور و نصب می باشد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: مترو ، تهران ، تست سرد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.