سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگيري سارقان حرفه اي در مشهد

عاملان سرقت در استانهای مختلف کشور، در مشهد دستگیر شدند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس درپیگیری و بررسی‌ های پرونده سرقت های سریالی در مشهد و سرقت از مشتریان بانک‌ ها در چنداستان کشور و چهره‌ زنی عاملان این سرقت‌ ها، دریافت این متهمان سرقت‌ های مشابه دیگری را در دیگر شهرهای بزرگ و استانهای کشور انجام داده‌اند.


سردار امیری‌ مقدم افزود: با ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی، مخفیگاه اعضای این باند در منطقه آزاد شهر مشهد شناسایی و سه عضو اصلی این باند به نامهای امید، پویان و حمید دستگیر شدند.


وی گفت: متهمان در بازجویی‌ های اولیه پلیس به ارتکاب سرقت‌های سریالی از مشتریان بانک‌ ها در تهران، مشهد، بروجرد، آمل، ساری، مهرآباد و کرمانشاه اعتراف کرده‌اند.

سردار امیری‌ مقدم افزود: تحقیقات از این سه سارق حرفه‌ای که احتمال می‌رود مرتکب اقدامات مجرمانه دیگری نیز شده باشند، ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: مشهد ، دستگیری ، سارقان ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شاهین کاکاوند
۰۶:۳۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۳
اقایان دست اندرکار ئدر راس امور کشور که بر جان ومال مردم نظارت دارید چشمهایتان را بر تاراج اموال مردم زحمتکش توسط دزدان از خدا بیخبر نبندید و اجازه ندهید براحتی با جان ومال مردم بازی شود اگر مانند عربستان سعودی دست دزدان را در ملا عام قطع کنید درس عبرت بزرگی برای نسل دزدان بعدی هم میشود و براحتی امار سرقت پایین میاید