سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تشرف خانواده های شهدای سوريه به حرم مطهر رضوی

گروهی از خانواده شهدای سوریه به حرم مطهر رضوی مشرف شدند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ این گروه 52 نفره در قالب کاروانی به زیارت بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مشرف و از برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده اداره زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی در بخش عرب زبانان بهره مند شدند.

فاطمه رسول جمعه مادر یکی از شهدای سوریه در حاشیه تشرف به حرم مطهر رضوی گفت: زیارت بارگاه منور امام رضا(ع) آرزوی بزرگ من بود که به لطف خداوند نصیبم شد و اکنون که در محضر علی‌بن موسی الرضا(ع) حاضر هستم احساس امنیت و آرامش می‌کنم.

وی گفت: در هنگام ورود به حرم امام رضا(ع) از این امام بزرگوار خواستم تا در قیامت شفاعتم کند و توفیق دهد تا بتوانم در برابر مشکلات صبر و استقامت کنم.

توها عبدالعلی یکی دیگر از مادران شهدا در حاشیه این تشرف گفت: اولین بار است که به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوم و با دیدن گنبد و ضریح امام رضا(ع) احساس غیر قابل توصیفی دارم .

وی با بیان این که یکی از فرزندان خود را در راه اسلام داده ام و در صبر و استقامت بر مشکلات الگویی همچون حضرت زینب(س) داریم گفت: فرزندان دیگرم در راه خداوند تلاش و استقامت می‌کنند تا به پیروزی نهایی دست یابند و من و همه مادران و خواهران شهید در برابر مشکلات صبر و استقامت می‌کنیم تا اسلام پیروز شود.

این گروه پس از شرکت در کلاس حرم شناسی و برنامه های فرهنگی از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند و مهمان سفره با برکت حضرت امام رضا (ع) شدند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.