سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارشی از مسابقات جهانی فلای بوردینگ ۲۰۱۴ ؛

سلیانچی: تیم ایران در دوره بعد حضور خواهد یافت

رییس انجمن جت اسکی گفت:مسابقات جهانی 2014 " فلای بوردینگ " در شهر دبی امارات برگزار شد که باوجود عدم حضور تیم کشورمان در این رقابت‌ها ، پرچم جمهوری اسلامی ایران در طول برگزاری برافراشته شده بود.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ " داود سلیانچی " رییس انجمن جت اسکی اظهار داشت : متاسفانه دعوت نامه رسمی از سوی مسوولان برگزاری این مسابقات دیر بدست ما رسید و ما نتوانستیم در آن حضور یابیم.

وی افزود: طبعا اگر این دعوت نامه زودتر به ما ارائه می‌شد در مسابقات جهانی دبی حضور می یافتیم ولی قطعا در دوره آتی حضور خواهیم داشت.

سلیانچی در ادامه گفت: خوشبختانه در طول برگزاری این رقابت‌های معتبر جهانی ، پرچم کشورمان بعنوان یکی از اعضای فلای بوردینگ نصب شد و مقامات برگزاری این مسابقات از ما خواستند که در دوره آتی حضور یابیم.

شایان ذکر است این مسابقات با حضور 92 شرکت کننده از 29 کشور جهان در سه گروه جوانان،بزرگسالان و بانوان برگزار شد که در پایان در رده جوانان "سوکسان تونتای" از تایلند برای دومین سال پیاپی مقام نخست را دریافت کرد.

در رده بزرگسالان نیز "کالیوت" از فرانسه به مقام نخست رسید ، همچنین "استیدنیک" از سوئد و "یانگ" از کره جنوبی به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بانوان نیز "کیم" از کره جنوبی، "ولز" و "بیکر" از آمریکا به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.