سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانک «س» مبدا فساد 12 هزار میلیارد تومانی /جزئیاتی از فساد جدید بانکی

بانک «س» یکی از 2 بانک مبدا فساد 12 هزار میلیارد تومانی است که شخصی به اسم « ر.ن» نیز یکی از متهمین اصلی این پرونده می باشد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران بانک «س» یکی از 2 بانک مبدا فساد 12 هزار میلیارد تومانی است که شخصی به اسم « ر.ن» نیز یکی از متهمین اصلی این پرونده می باشد.

 در راهروهای مجلس شنیده شد که موضوع فساد 12 هزار میلیارد تومانی در بانک «س» و یک بانک دیگر اتفاق افتاده است و یکی از متهمین اصلی این پرونده هم شخصی به نام « ر.ن» می باشد.
یکی از نمایندگان مجلس در همین زمینه با تائید این خبر گفت: چندی پیش کمیسیون اقتصادی مجلس تقاضای تحقیق و تفحص از این بانک را ارائه کرد که به تصویت کمیسیون رسید.
این نماینده تاکید کرد: تقاضای مذکور بعد از تصویب در کمیسیون، برای مطرح شدن در نوبت دستور کار صحن مجلس قرار گرفته که امیدواریم در روزهای آینده در صحن مجلس مطرح و مصوب شود تا کار تحقیق و تفحص از این بانک آغاز شود.
موضوع فساد 12 هزار میلیارد تومانی چند روزی است که رسانه ای شد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژیه معاون اول و سخنگوی قوه قضائیه شب گذشته در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2 در خصوص این فساد مالی گفت: 12 هزار میلیارد اختلاس به معنای آن نیست که همه پول را از یک بانک گرفته باشند و یکباره آن را بازپس نداده باشند بلکه این پول در گردش بوده و بین دو بانک اتفاق افتاده است. بلکه بانک به بانکی دیگر چک می داده و با یکدیگر مراوده داشته اند.
این دو بانک به صورت مرتب از یکدیگر پول گرفته و به یکدیگر باز می گرداندند و تا اکنون یک ریال از کل وجه کم نشده بلکه دیرکردهای آن نیز پرداخت شده و تسویه حساب نیز صورت گرفته است که البته جرم این افراد محفوظ بوده و باید مجازات شوند
برچسب ها: بانک ، میلیاردی ، فساد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.