سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه طرح پایلوت بازیافت در منطقه 12

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12، از توسعه طرح پایلوت بازیافت در این منطقه خبرداد.

 وحید محتشمی ، مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به نتیجه مثبت طرح پایلوت بازیافت در 6 ماهه نخست سال 93 طرح پایلوت در نواحی 6 گانه و محلات 13 گانه منطقه 12 توسعه می یابد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور گسترش تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌های خشک و تر از مبدأ ، کاهش پسماند‌های شهری در منطقه 12 در دست اجرا است.

محتشمی اظهار داشت: در این طرح معاونت امور شهری و فضای سبز، اداره بازیافت ، شهرداری نواحی 6 گانه و سراهای محلات 13 گانه منطقه 12 به منظور اجرای طرح پایلوت بازیافت در این منطقه مشارکت و همکاری دارند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح پایلوت در نواحی 6 گانه و محلات 13 گانه منطقه 12،برگزاری دروه‌ها و کارگاه‌های آموزشی بازیافت، توزیع اقلام آموزشی و پیکج‌های آموزشی و هنری از اقدامات اجرایی این طرح است.

محتشمی خاطر نشان کرد: آماده باش اکیپ‌های بازیافت ملودی در نواحی 6 گانه و محلات 13 گانه ، توزیع مخازن و کیسه‌های بازیافت ، افزایش غرفه‌های بازیافت ، برگزاری همایش و نمایش‌های تئاتر بازیافت از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: محتشم ، پایلوت ، بازیافت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.