سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میثم اینانلو در شهرداری ساوه /کدام بازیکن شهرداری از لیست خارج می‌شود؟

شهرداری ساوه برای خرید میثم اینانلو باید یکی از بین چهار بازیکن سهمیه خود را به تیم دیگری واگذار کند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، میثم اینانلو بازیکن قمی فصل پیش دبیری تبریز در آغاز فصل به تیم شهرش یعنی ماهان تندیس قم بازگشت اما عملکرد دلخواه قمی ها را به نمایش نگذاشت و به دلیل پاره ای مشکلات در چند هفته پایانی نیم فصل اول از فهرست تیم ماهان تندیس کنار گذاشته شد.

 از همان روزها شایعات پیوستن اینانلو به تیم شهرداری ساوه، تیمی که در ابتدای فصل هم به شدت به دنبال اینانلو بود به گوش می‌رسید. حالا با شروع فصل نقل و انتقالات این احتمال به واقعیت نزدیک شده و در آینده ای نزدیک ممکن است خبر نهایی شدن آن منتشر شود.

اما مهمترین مشکل در سد راه این انتقال، استفاده شهرداری ساوه از هر چهار سهمیه انتقال لیگ برتری اش در ابتدای فصل است و مدیران شهرداری اگر بخواهند اینانلو یا هر بازیکن لیگ برتری دیگری را به تیم خود اضافه کنند باید یک بازیکن از بین چهار بازیکن سهمیه ای که در ابتدای فصل خریده اند را به تیم دیگری در لیگ برتر بفرستند.

 بدین ترتیب در صورتی این انتقال صورت می‌گیرد که یک بازیکن از بین مجتبی مریدی زاده، محمد بیضایی نژاد، حمید واحدی و میثم حجتی از شهرداری ساوه به تیم لیگ برتری دیگری منتقل شوند.


انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، ساوه ، اینانلو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.