سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توکلی: تصمیم کیانوش جدی نیست/ مسئولان باید مسائل مالی را جدی‌تر بگیرند

کارشناس وزنه برداری در خصوص گفته‌های کیانوش رستمی و احتمال کنار کشیدن وی از وزنه برداری گفت: تصمیم فعلی کیانوش رستمی مسئله جدی‌ای نیست و به دلیل دلخور بودن وی از مسئولان چنین تصمیمی را گرفته است.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در این خصوص خودم با کیانوش رستمی تماس گرفتم و کیانوش علت اصلی این تصمیم را دلخور بودن وی از مسئولان به دلیل مسائل مالی اعلام کرد.

وی ادامه داد: مسئولان باید بیشتر به فکر باشند و بحث مالی وزنه بردارها را جدی بگیرند، چرا که این افراد تمام وقت و زندگی خود را صرف وزنه برداری می‌کنند و تنها راه درآمدشان برای امرار و معاش همین وزنه برداری است.

توکلی در ادامه افزود: ارگان‌های دولتی کرمانشاه نیز می‌توانند از کیانوش حمایت کنند، زیرا درآمد وزنه برداری پاسخگوی نیاز زندگی شان هم نیست و بالاخره وزنه بردارها جوانی‌شان را در این راه گذاشته‌اند و برای آینده برنامه‌هایی دارند که همگی به مسائل مالی مربوط است.

حسین توکلی در پایان خاطرنشان کرد: کیانوش یک قهرمان است و در المپیک و رقابت‌های جهانی مدال دارد، به هر حال در زندگی شخصی مشکلاتی دارد که باید تامین شود تا بتواند با آرامش به کار خودش ادامه دهد و اگر توجهی از سوی مسئولان نبیند مسلما همچین تصمیمی می‌گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.