سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چمران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رفع معضل بافت فرسوده جز با اختصاص وام کم بهره قابل حل نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌رفع معضل بافت فرسوده جز با همکاری تمام نهادها و تخصیص وام کم بهره قابل حل نیست.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با بیان این که چندین بار سند احیا بافت‌های فرسوده تدوین شده است افزود: تعیین تکلیف این مسئله نیازمند همکاری مشترک چندین نهاد است که بانک ها در این میان از اهمیت بیشتری برخوردارند.
 
وی تصریح کرد:‌ هر چند شهرداری تهران تاکنون مبالغی را جهت نوسازی بافت فرسوده اختصاص داده اما باید در نظر داشت که این مشکل با این مبالغ حل نخواهد شد ضمن این که وضعیت دیگر شهرهای کشور در این خصوص از تهران بدتر است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم همکاری بانک‌ها، دولت و  نیز شهروندان و شهرداری در سازمان دهی بافت های فرسوده افزود: مطابق آن چه همواره اعلام کرده‌ام از فعالیت‌های اجرایی در خصوص نوسازی بافت های فرسوده راضی نیستم چرا که این معضل با اقدامات این چنینی قابل حل نبوده و نیازمند تخصیص وام‌های کم بهره به شهروندان است.

چمران با بیان این که شهرداری تهران بر خلاف مصوبه دولت در خصوص دریافت 50درصدی عوارض نوسازی از مالکان بافت فرسوده، 100درصد عوارض را به متقاضیان بخشیده اظهار داشت: توان شهرداری بیش ازاین نیست و لازم است سایر نهادها در این زمینه ورود نمایند.
 
وی خاطر نشان کرد: تخمین اعتبار مورد نیاز پس از تعیین میزان بافت عملی خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: معضل ، وام ، بافت فرسوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.