سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت طارمی چهارشنبه معلوم می‌شود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در جریان دیدار با ذوب آهن دچار مصدومیت شد وضعیتش در هاله‌ای از ابهام به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی طارمی چند روزی است که مشغول فیزیوتراپی است و وی حتی از پایش MRI هم گرفته و منتظر نظر پزشکان در خصوص وضعیتش است این در حالی است کادر پزشکی پرسپولیس وضعیت طارمی را بررسی می‌کنند و تا چهارشنبه معلوم می‌شود که وی می‌تواند مقابل فولاد به میدان برود یا نه! به احتمال فراوان طارمی پنجشنبه به میدان نرود.

***استراحت به کاپیتان پرسپولیس

محمد نوری کاپیتان پرسپولیس به دلیل خستگی دیروز در تمرین سرخپوشان را همراهی نکرد و ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد این در حالی است که هافبک پرسپولیس مصدومیتی ندارد و بدون هیچ مشکلی می‌تواند مقابل فولاد به میدان برود و پزشکان فقط برای اینکه فشاری به نوری نیاید به او استراحت دادند.

***حقیقی یک هفته دیگر استارت می‌زند

رضا حقیقی هافبک ملی پوش پرسپولیس به دلیل مصدومیت بازی با فولاد را از دست داد این بازیکن در حال حاضر به صورت اختصاصی تمرین می‌کند و بنا به نظر پزشکان وی می‌تواند از هفته آینده در تمرینات گروهی شرکت کند البته وقفه 50 روزه‌ای که بعد از پایان هفته شانزدهم آغاز خواهد شد زمان خوب و کافی برای مصدومان پرسپولیس است تا وضعیت جسمانی‌شان را به حالت اولیه و ایده آل بازگردانند.

***صبح چهارشنبه آخرین تمرین پرسپولیس 

آخرین تمرین سرخپوشان قبل از بازی با فولاد خوزستان چهارشنبه ساعت 11 صبح در ورزشگاه درفشی فر استارت می‌خورد.
گفتنی است، پرسپولیسی‌ها در این نوبت تمرین کارهای تاکتیکی انجام خواهند داد و سپس به اردو می‌روند.

***عالیشاه در شمال

امیر عالیشاه بازیکن ریز نقش سرخپوشان که به دلیل محرومیت از همراهی تیمش مقابل نفت و فولاد بازمانده است با اجازه کادر فنی راهی شمال کشور شده است هر چند باشگاه پرسپولیس رسما خواهان بخشیده شدن وی از سوی کمیته انضباطی شده‌اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.