سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میلنر: سیتی بدون آگوئرا‌ به مشکل بر نمی‌خورد/ هم اکنون ژکو موتور گل زنی سیتی است

جیمز میلنر بازیکن باشگاه منچستر‌سیتی معتقد است منچستر‌سیتی می‌تواند خلا حضور آگوئرا پر کند و ژکو می‌تواند در نقش موتور گل زنی سیتی ظاهر شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در رقابت‌های این هفته لیگ پریمر انگلیس، منچستر‌ سیتی هر چند توانست با نتیجه یک بر صفر از سد اورتون بگذرد اما با مصدوم شدن مهاجم آرژانتینی سرخیو آگوئرا‌ در دقایق آغازین بازی با  مشکل جدی  و بد شانسی مواجه شد و به این ترتیب مهاجم موثر خود را که در این فصل در طول 21 بازی 19 گل به ثمر رسانده است به مدت یک ماه از دست داد.
 
 اما جیمز میلنر بازیکن باشگاه منچستر‌سیتی بر این باور است که خلا عدم حضور آگوئرا به تیم سیتی لطمه‌ای وارد نمی‌کند چرا که سیتی بازیکنی مانند ادین ژکو را در اختیار دارد و وی می‌تواند این کار را جبران کند.
 
وی در این خصوص گفت:‌سرخیو یک بازیکن کلاس جهانی است، یکی از بهترین بازیکنان جهان محسوب می‌شود بازیکنی که در زمین بسیار جنگده ظاهر می شود، من فکر می‌کنم مصدومیت برای او در بدترین حالت و شکل ممکن ایجاد شد.

مردم می‌توانند هرچه که می‌خواهند بگویند اگر فکر می‌کنید تیم ما تنها محدود به یک نفر است، بعضی از مردم می‌گفتند چلسی شکست ناپذیر است و قهرمان لیگ پریمر خواهد شد اما حالا تنها 3 امتیاز با ‌آ‌ن‌ها اختلاف داریم.
 
از دست دادن بازیکن بزرگی مانند سرخیو اگوئر مسلما تاثیر به سزایی در تیم ما خواهد داشت و برای ما سنگین تمام می‌شود و ما امیدواریم که او دیر یا زود به تیم  ما بازگردد.
 
اما هم اکنون ادین ژکو را در اختیار داریم که در بهترین فرم و شکل همیشگی به تیم بازگشته است و او هم یک گلزن تمام عیار محسوب می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، سیتی ، چلسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.