سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید دو روزه معاون تولید و پشتیبانی فنی انجمن سینمای جوانان ایران از دفتر كرمانشاه / معرفی اعضای شورای تولید جدید دفتر

آرش رصافی معاون تولید و پشتیبانی فنی انجمن سینمای جوانان ایران در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 12 و 13 آذرماه از دفتر كرمانشاه بازدید كرد.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران؛ در جریان این بازدید دو روزه رصافی با بازدید از بخش‌ها و فعالیت‌های مختلف این دفتر از پتانسیل بسیار بالای این دفتر خبر داد. وی با مناسب ارزیابی كردن كیفیت فیلم‌های تولیدشده در این دفتر در ماه‌های اخیر گفت: در بازبینی كه از پنج فیلم كوتاه تولیدشده توسط این دفتر به عمل آمد ظرفیت بالای فیلم‌سازان كرمانشاه به‌خوبی مشهود بود.

وی همچنین گفت: تعدد فعالیت‌هایی كه در دفتر انجام می‌شود بسیار بالا است به صورتی در جریان دو روز بازدید همزمان كارگاه تخصصی عكاسی با حضور میثم منیعی، تولید یك سریال انیمیشن در واحد انیمیشن و نیز برگزاری جلسات تحقیق و بحث روی فیلم‌نامه‌ها جدید در حال برگزاری بود.

رصافی همچنین از انجام مذاكرات اولیه در خصوص برگزاری جشنواره استانی با همكاری شهرداری، استانداری و انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر كرمانشاه خبر داد و گفت: در روزهای آتی اولین جلسات رایزنی با مسئولین فرهنگی و اجرایی استان برگزار خواهد شد.

معاون تولید و پشتیبانی فنی انجمن یكی از مهم‌ترین نقص‌های دفتر كرمانشاه را عدم بازتاب رسانه‌ای فعالیت‌های این دفتر در رسانه‌های استانی و سراسری دانست و خاطرنشان كرد: متأسفانه توجه چندانی به این مقوله در دفاتر كشور نمی‌شود. از این رو هماهنگی‌های لازم به عمل آمده تا یك كارشناس خبری با دفتر همكاری داشته باشد و در اولین اقدام نیز یك كنفرانس خبری با حضور رسانه‌های استانی برگزار خواهد شد تا علاوه بر معرفی انجمن سینمای جوانان ایران، فعالیت‌های دفتر كرمانشاه نیز در قالب رسانه‌ها بازتاب خبری داشته باشد.

آرش رصافی با مناسب ارزیابی كردن امكانات تولید دفتر كرمانشاه گفت: مشكل مهمی كه در زمینه تولید در این دفتر وجود داشت این بود كه شورای تولید دفتر از فیلم‌سازان ساكن كرمانشاه انتخاب‌نشده بود. از این رو تصمیم گرفت شد تا تركیب جدید شورای تولید از فیلم‌سازان بومی در این دفتر آغاز به كار بكند كه عبارت‌اند از: امید وفایی، توفیق امانی، پیام عزیزی، پیمان شمشیر بیگی و كامران رضایی سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران، دفتر كرمانشاه.

وی در پایان صحبت‌های خود هدف از بازدیدهای این‌چنینی را تسهیل در روند كاری، برطرف كردن مشكلات جزئی و آسیب‌شناسی فعالیت‌های دفاتر اعلام كرد و اضافه كرد: امیدوارم امكان بازدیدهای این‌چنینی بافاصله‌های زمانی كم‌تری ایجاد شود.


انتهای پیام/اس
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.