سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دستگیری یک قاچاقچی با37کیلو مواد مخدر در قائمشهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از دستگیری عامل تهیه وتوزیع مواد مخدر با حدود 37کیلوگرم تریاک وشیره تریاک خبر داد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران؛و به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ محمد رضا قدمی گفت : هفته جاری درپی کسب خبری از منابع اطلاعاتی مبنی بر تهیه وتوزیع انواع مواد مخدر توسط فردی به نام 'داود – م ' در شهرستان قائمشهر موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر افزود : ماموران در ادامه این عملیات ضمن انجام تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کنند .

قدمی تصریح کرد : ضمن هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از منزل این متهم که در خانه ای مجردی سکونت داشت 32 کیلوگرم شیره تریاک ، 3 کیلو و76گرم تریاک ، یک کیلو و 386 گرم سوخته تریاک و دو دستگاه ترازوی توزین موادمخدر کشف شد.

سرهنگ قدمی اظهار داشت : متهم ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه اعتیاد سر منشاء بسیاری از آشفتگی ها و از هم گسیختگی های اجتماعی همچون طلاق، انحراف جنسی و نزاع های خانوادگی است از خانواده ها خواست تا ضمن توجه به فرزندان خود راه مقاومت و پایداری در برابر فشار گروه همسالان و قدرت ' نه 'گفتن به درخواست نامعقول دیگران را به آنان بیاموزند و در صورت شناسایی عاملان افیونی مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند.



انتهای پیام /م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.