سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

برگزیدگان سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم معرفی شدند

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: بانوان برتر سی‌و‌هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم برگزیده شدند

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، حجت‌الاسلام مهدی مرادی گفت: نفرات برتر بخش بانوان در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی معرفی شدند.

وی افزود: مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور 183 نفر در دو مقطع شکوفه و بزرگسالان، در سنندج برگزار شد.
 
افزود: نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری تبریز اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: نفرات برگزیده رشته قرائت بخش بزرگسال حمیده علیزاده از سقز، آمنه گلباغی از سنندج و فرزانه برزون از مریوان سوم و نازیلا شریعتی از سنندج، زینب اطاعتی فرد از قروه و معصومه صابری از بیجار به ترتیب عناوین اول تا سوم رشته قرائت مقطع شکوفه ها را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: در رشته ترتیل بزرگسال سوسن حسامی، فاطمه گلباغی و بیان شاکری هر سه از سنندج مقام اول تا سوم را از آن خود کردند، مهسا حسینی از بیجار، شیدا کریمی از سقز و الهام خسرو زاده از سنندج به تریبت اول تا سوم رشته ترتیل را کسب کردند.

حجت‌الاسلام مرادی به نفرات برتر بخش شکوفه و بزرگسالان رشته حفظ 10 جزء اشاره کردوگفت: فاطمه رضازاده از سنندج، عایشه خسروی از مریوان ناهید ملائی از سنندج مقاماول تا سوم مقطع بزرگسالان و لیلا عزیزی از مریوان، نرگس فرجی از بیجار و مریم فولادی از بیجار عناوین برگزیده مقطع شکوفه ها را کسب کردند.

وی افزود: در رشته حفظ 20 جزء نسرین عبدالهی از بانه مقام اول را کسب کرد و در رشته حفظ کل نیز نگین رستمی، دلبر عزیزیانفر از مریوان و سارا رستمی از سنندج مقام های اول تا سوم و اسوه محمودی از سنندج مقام نخست این بخش را کسب کردند.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.