سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزشماربازگشت کرانچار به پرسپولیس

پرسپولیس روز پنج شنبه یعنی فقط 3 روز دیگر مقابل فولاد قرار می گیرد.این طور که شنیده می شود مذاکرات برای جایگزینی کرانچار به جای درخشان کامل شده و فقط همه منتظرند بازی با فولاد به پایان برسد. یعنی مدیران قرمز همان طور که دایی را برکنار کردند برای درخشان هم برنامه دارند. اگر نتیجه بازی فولاد کمک کرد که چه بهتر اگر نکرد هم ایرادی ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانشاید بزرگترین شانس حمید درخشان این باشد که فعلا حمیدرضا سیاسی داخل زندان است .سرمربی پرسپولیس که با کسب پیروزی مقابل استقلال یک دفعه از فرش به عرش رسیده بود با شکست مقابل نفت و ذوب آهن دوباره به همان فرش بازگشت.

سرمربی پرسپولیس که مدل قراردادش برای همین روزها انتخاب شده هر روز منتظراست که حکم برکناری را در دستانش ببنید. او قراردادی مشروط و تا لحظه حضور در اردوی پرسپولیس دارد و همین مساله هم سبب شده بود که بازیکنان تیم خیلی از او حرف شنوی نداشته باشند. پیروزی مقابل استقلال اما هم به مقبولیت او درمیان بازیکنان تیم کمک کرد و هم در میان هواداران .درخشان اگر ذوب آهن را شکست داده بوددیگر هیچ غمی نداشت. فینال جام حذفی به معنای نزدیکی به یک سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود و همه چیز را نجات می داد. حتی شکست در بازی آینده هم حضور درخشان روی نیمکت برای پس از جام ملت ها را تضمین می کرد. اما امروز اوضاع این طور نیست و شاید برخی بدشان نیاید شرایط اخراج درخشان فراهم شود.

حمید درخشان در جایگاهی قرار گرفته که امیرقلعه نویی هفته قبل قرارداشت . همه به پای بازیکنان نگاه می کردند که ممکن است آرامتر بدوند وسرمربی را به اخراج برسانند. حکم این روزهای درخشان دقیقا مثل همان زمان است. مساوی یا شکست برابرفولاد او را از نیمکت پرسپولیس جدا می کند. با این تفاوت که اگر آلترناتیو نیمکت استقلال الان سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر است ،آلترناتیو درخشان کرانچار است که تیمی هم ندارد.

پرسپولیس روز پنج شنبه یعنی فقط 3 روز دیگر مقابل فولاد قرار می گیرد. تیمی که هفته قبل تراکتورسازی را شکست داده و کلا با اسکوچیچ اوضاع خوبی دارد. این طور که شنیده می شود مذاکرات برای جایگزینی کرانچار به جای درخشان کامل شده و فقط همه منتظرند بازی با فولاد به پایان برسد. یعنی مدیران قرمز همان طور که دایی را برکنار کردند برای درخشان هم برنامه دارند. اگر نتیجه بازی فولاد کمک کرد که چه بهتر اگر نکرد هم ایرادی ندارد.

بر اساس شنیده ها احتمال زیادی برای برکناری درخشان پس از بازی پنج شنبه وجود دارد نتیجه بازی هم تاثیری در این تصمیم ندارد. بزرگترین شانس درخشان این روزها زندانی شدن سیاسی است که کمک کرده پروژه جذب کرانچار کمی با مشکل مواجه شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.