سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار ناحیه منطقه 9 خبر داد:

بهسازی و جمع‌اوری آبهای سطحی و فاضلابهای املاک قدیمی

شهردار ناحیه منطقه 9 از بهسازی و جمع‌اوری آبهای سطحی فاضلابهای املاک قدیمی سطح ناحیه در سال آینده را یکی از مهمترین اقدامات دانست و گفت: با توجه به بهسازی و نگهداشت معابر شهری و همشهری حفظ محیط زیست این طرح در سال آینده در تمام محله‌های سطح ناحیه اجرا می‌شود.

محمد نیکنام شهردار ناحیه یک منطقه 9 با بیان خبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای این طرح جهت جلوگیری از آب ماندگی در انهار و همچنین پاکسازی مناسب‌تر آن و جمع‌اوری آبهای سطحی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: تا پیش از این ایجاد نهرها باعث بروز مشکلاتی از قبیل بوی نامطبوع و آب‌گرفتگی و معضلات و مشکلات زیادی برای محله می‌شد که اجرای این طرح کمک شایانی به حفظ زیست شهری و هم تردد برای خودروها تا حد بسیار زیادی کمک به حل معضلات و مشکلات محله می‌کند.

وی نوسازی بافتهای فرسوده را یکی از عوامل مهم و اثرگذاری در اجرای این طرح برشمرد و افزود: نوسازی بافتهای فرسوده یکی از عوامل بسیار مهم و اثرگذار در اجرا این طرح است چرا که با نوسازی بافتهای فرسوده مسیرهای عبور آب که به داخبل کوچه‌ها است جلوگیری می‌شود.

نیکنام در پایان خاطر نشان کرد: آسفالت، جدول‌بندی و خط کشی در معابر سطح ناحیه از جمله اقداماتی است که تا پایان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.