سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابش فر:

حمایت بانک شهر از پروژه‌های عمرانی در بهبود زندگی شهروندان تاثیرگذار است

مدیر امور هماهنگی و ارتباط با شهرداری‌های بانک شهر گفت: این بانک با رعایت چارچوب اصول بانک مرکزی و شورای عالی پول و اعتبار‌، خدمات خود را در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی به شهروندان ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر‌، غلامحسین تابش فر با بیان این مطلب گفت : همکاری و مشارکت شهرداری‌ها با بانک شهر علاوه بر آن‌که در توسعه و پیشرفت شهر تاثیر زیادی دارد ، می‌تواند بر زندگی شهروندان نیز تاثیرگذارباشد.

وی افزود‌: به همین منظور برای تبدیل شدن بانک شهر به بانک شهروندی‌، این بانک با رعایت چارچوب اصول بانک مرکزی و شورای عالی پول و اعتبار‌، خدمات خود را در حوزه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی به شهروندان ارائه می‌دهد.

تابش فر با اشاره به سفرهای استانی بانک شهر‌، خاطر نشان کرد‌: ارتقای جایگاه بانک برای ارائه خدمات بیشتری به شهرداری‌ها و تخصصی کردن خدمات آن با توجه به نیاز شهرداری‌‌ها‌، انگیزه این سفرها بوده است.

به گفته وی‌، این بانک درپروژه های عمرانی کلان شهرها ازجمله تهران‌، تبریز‌، شیراز، قم و اهواز در حد سقف ضوابطی که داشته ، مشارکت کرده و تلاش می‌شود که با ارتباط با سایر مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ، خدمات مناسبی ارائه دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بانک ، شهر ، اعتبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حمید
۱۷:۵۹ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
این بانک بیشتر درخدمت کارمندانش هست تاسایر شهروندان باوامهای صدملیونی که به کارمندانش می دهد سوال بنده اینه که فرق بین کارمند بانک بادیگر شهروندان چیست که آنها می توانند وام صدملیونی بااقساط دویست وخورده ای بگیرند ولی دیگران نمی توانند آیا این خدمت به شهروندان است