سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی خبر داد

آغاز گشت مشترک بررسی وضعیت نانوایی‌ها از امروز

سرپرست گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی از آغاز گشت مشترک بررسی وضعیت نانوایی‌ها از امروز خبر داد و گفت: این گشت به مدت ۲ روز در سطح شهر تهران اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، امید شهرآبادی با اعلام این خبر گفت: تعزیرات حکومتی نهاد رسیدگی کننده به تخلفات است اما آمادگی لازم را دارد تا با انجام گشت‌های مشترک با دستگاه‌های مسئول مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، به کنترل وضعیت کیفیت نان، گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب در فروش و عرضه خارج از شبکه آرد دولتی بپردازد.

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت نان در روزهای اخیر، گشت مشترک به منظور رسیدگی به شکایات و پیشگیری از تخلف با حضور نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه نانوایان برگزار می‌شود.

شهرآبادی خاطرنشان کرد: گشت مشترک بررسی وضعیت نانوایی‌ها به مدت 2 روز از امروز آغاز و در سطح تهران اجرایی می‌شود اما در صورت ارسال گزارش تخلف به شماره تماس 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه پیامکی تعزیرات حکومتی به شماره پیامک 30009651 نیز تیم های گشت‌های مشترک به این گزارش‌ها رسیدگی خواهد کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: گشت ، تعزیرات ، نانوایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.