سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش سازمان ملل از ارتباط اسرائیل با تکفیری‌ها پرده برداشت

گزارش شورای امنیت سازمان ملل از تماس‌های مرتب ارتش اسرائیل با تروریست هایی که با دولت سوریه می‌جنگند، پرده برداشته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی،  گزارشی که اخیرا به شورای امنیت سازمان ملل ارایه شده است، از تماس‌های مرتب ارتش اسرائیل با گروه‌های ستیزه جوی تکفیری که با دولت سوریه می‌جنگند، پرده برداشته است.

هاآرتص روز یکشنبه (۱۶ آذر) گزارش داد  نیروهای سازمان ملل  که از سال ۱۹۷۴ بر  ترک مخامصه در بلندی‌های جولان تحت اشغال اسرائیل نظارت دارند، در گزارشی اعلام  کردند افسران اسرائیلی و تروریست‌های تحت حمایت خارج  در ۱۸ ماه گذشته در مرز سوریه «همکاری مستقیم» داشته‌اند.

نیروهای ناظر سازمان ملل همچنین گفتند شاهد بوده‌اند سربازان اسرائیلی «در ضلع شرقی حصار مرزی، دروازه را گشوده و به دو نفر اجازه ورود به اسرائیل داده‌اند.»

نیروهای ناظر سازمان ملل همچنین تایید کردند اسرائیل ستیزه جویان مجروح را برای مداوای پزشکی در بیمارستان‌های «صفد» و «نهاریا» پذیرش کرده است.

بنابر این گزارش، «نیروهای ناظر سازمان ملل شاهد بوده‌اند که اعضای مخالف دستکم ۱۰  فرد زخمی را از منطقه براوو به آن سوی خط آتش بس انتقال داده‌اند.»

ناظران سازمان ملل در این گزارش اعلام کردند آن‌ها «سربازان اسرائیلی را که در سمت اسرائیلی سرگرم تحویل دو جعبه به اعضای مخالفان مسلح سوری در طرف مرز سوریه بودند» مشاهده کرده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شد که سوریه بارها مراتب شکایت خود را از همکاری گسترده میان اسرائیل و ستیزه‌جویان به سازمان ملل اعلام کرده است.

ارتش سوریه  در ماه سپتامبر با ارسال شکایتی به نیروهای بین‌المللی ناظر بر ترک مخاصمه در بلندی‌های جولان اعلام کرد، تل‌آویو چادرهایی را با هدف پناه دادن به تروریست‌های مسلحی که وارد اراضی اشغالی می‌شوند، برپا کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۳
این که کشف جدیدی نیست ، تکفیری ها صهیونیست هستند ، مثل ال سعود بی غیرت و بی ریشه .