سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل میراث آذربایجان غربی خبر داد

ابراز تمایل سرمایه گذاران مالزیایی برای جذب گردشگری به استان آذربایجان غربی

مدیر کل میراث آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه دهم این استان از لحاظ داشته‌های تاریخی در کشور ، از ابراز تمایل سرمایه گذاران خارجی (مالزی) در ساخت اماکن اقامتی در این خطه خبر داد.

جلیل جباری، مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجلان غربی در خصوص حضور هیأت 8 نفره سرمایه گذار از کشور مالزی در این استان در گفتگو با خبرنگار میراث فرهنگی  باشگاه خبرنگاران، گفت: آذربایجان غربی با داشتن رتبه دهم کشوری به لحاظ داشته‌های تاریخی و همسایگی با کشورهای همسایه از جمله ارمنستان ، ترکیه و عراق از پتانسیل بالایی جهت سرمایه گذاری در یخش گردشگری برخوردار است.

جباری ادامه داد: در همین راستا یک هیأت 8 نفره از کشور مالزی به سرپرستی "کماردین مرانون" که از سرمایه گذاران این کشور محسوب می‌شوند در ادامه بازدیدهای خود در منطقه خاورمیانه وارد استان آذربایجان غربی شدند.

مدیر کل میراث آذربایجان غربی تصریح کرد: پس از بازدید آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی استان، سرمایه گذاران مالزیایی از سرمایه گذاران در ایران آن هم در این خطه از کشور ابراز تمایل و خشنودی کردند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: فعالیت این سرمایه گذاران در حوزه گردشگری و ساخت اماکن اقامتی ، نظیر هتل و ...است.

جباری تأکید کرد: مشارکت و همکاری با بخش خصوصی (سرمایه گذاران خارجی و داخلی ) در راستای معرض داشته‌های کهن استان و رونق بخشیدن به صنعت گردشگری از الویت‌های کاری میراث استان است.

 
انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.