سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر منطقه ١٠ عملیات انتقال گاز:

ظرفیت انتقال گاز خط دهم سراسری افزایش می یابد

عملیات اتصال خط سوم به خط دهم سراسری با هماهنگی شرکت ملی گاز ایران و با همکاری منطقه پنج عملیات انتقال گاز با هدف افزایش ظرفیت انتقال گاز خط دهم سراسری انجام می شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، حمید خدری مدیر منطقه ١٠ عملیات انتقال گاز اظهار داشت: عملیات اتصال خط سوم به خط دهم سراسری با هماهنگی شرکت ملی گاز ایران و با همکاری منطقه پنج عملیات انتقال گاز با هدف افزایش ظرفیت انتقال گاز خط دهم سراسری انجام می شود.
 
خدری افزود: هم اکنون این عملیات در تاسیسات تقویت فشار گاز کنگان در حال اجرا است.
 
وی خاطرنشان کرد: با توجه به انتقال روزانه گاز مازاد از خط لوله سوم، اجرای این طرح بر اساس درخواست شرکت ملی گاز ایران در دستور کار اجرایی این منطقه قرار گرفت که این عملیات طبق برنامه تعریف شده در حال اجرا است.
 
به گفته مدیر منطقه ١٠ عملیات انتقال گاز، درحال حاضر عملیات جوشکاری نصب اتصالات مورد نیاز به انجام رسیده و با تلاش کارکنان این منطقه ادامه عملیات نیز تا هفته آینده به صورت ایمن و بر اساس برنامه زمانبندی شده به پایان خواهد رسید.
 
به گزارش شانا، خط لوله سوم سراسری به قطر ٥٦ اینچ و طول یکهزار و ٢٦٧ کیلومتر با ظرفیت ٩٠ میلیون متر مکعب در روز از مسیر عسلویه- کنگان- ساوه – رشت عبور می کند و ٩ ایستگاه تقویت فشار، وظیفه تقویت گاز در جریان این خط لوله را بر عهده دارند.
 
خط لوله دهم سراسری (لوپ) به قطر ٥٦ اینچ و طول ٦٣٢ کیلومتر با ظرفیت ٧٠ میلیون متر مکعب در روز از مسیر کنگان- پتاوه- اصفهان عبور می کند و ٣ ایستگاه تقویت فشار وظیفه تقویت گاز را در جریان این خط لوله بر عهده دارد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.