سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خبرداد:

سطح علمی کارکنان در 6ماه اول امسال ارتقا یافته است/تشکیل کانون های استعدادیابی مدیران در شهرداری تهران

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از افزایش سطح علمی کارکنان این سازمان در مقاطع مختلف تحصیلی در 6 ماه اول امسال خبرداد.

محمد علی عفتی داریانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این افزایش علمی در مقطع تحصیلی کاردانی 1.2 درصد، در مقطع تحصیلی کارشناسی 0.7 درصد، در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد 6 درصد و در مقطع تحصیلی دکتری 2.7 درصد است.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران، انتظارات شهردار پایتخت از این معاونت را جدی عنوان کرد و افزود: دکتر قالیباف در این دوره مدیریت، اهتمام جدی را در ارتقاء سطح توجه به نیروی انسانی شاغل در سازمان با تشکیل معاونت توسعه منابع انسانی و تفکیک حوزه منابع انسانی از معاونت مالی و اداری به عنوان اولین گام آغاز کرد.

داریانی افزود: شهردای تهران یکی از نادر سازمان هایی است که با تشکیل اداره کل ارزشیابی و کارگزینی مدیران، نظام نامه های مفصلی در انتخاب و ارتقاء و آموزش مدیران با رویکرد شایسته سالاری را در دستور کار خود دارد.

وی در ادامه به تشکیل کانون های استعدادیابی مدیران در شهرداری تهران با همکاری دانشگاه ها اشاره و آن را اقدامی نوین در عرصه توسعه سرمایه انسانی عنوان کرد.

انتهای‌پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.