سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی آندره آغاسی در مورد آینده جوکوویچ

آندره آغاسی اسطوره تنیس آمریکا پیش بینی کرد نواک جوکوویچ‌ صربستانی می‌تواند سالهای زیادی در صدر رنکینگ جهانی برترین‌ تنیسور‌ها باقی بماند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت،  آندره آغاسی دارای 8 عنوان قهرمانی گرند اسلم‌ در دوران بازی حرفه‌ای است، پس از آنکه رنکینگ‌ جهانی برترین تنیسور‌های‌مرد در سال 2014 اعلام شد و نام نواک جوکوویچ‌ در صدر قرار گرفت گفت: این تنیسور 27 ساله می‌تواند سالهای زیادی را در صدر  رنکینگ‌ جهانی باقی بماند.
 
 لازم به ذکر است: جوکوویچ‌ در سال 2014 دارای 7 عنوان قهرمانی مختلف بود که قهرمانی در مسابقات ویمبلدون‌ و درخشش استثنایی در فینال تور جهانی ATP لندن از مهم‌ترین آنان است.
 
آغاسی اسطوره تنیس آمریکا در مورد جوکوویچ‌گفت: اطمینان دارم حداقبل بین یک تا دو سال آینده باز هم همین تنیسور صربستانی مرد شماره یک تنیس جهان می‌شود شرایط فعلی جوکوویچ‌ نشان می‌دهد او حتی می‌تواند یک سطح از آنچه هم اکنون در آن قرار دارد بالاتر هم برود اصلا احتیاجی نیست جوکوویچ‌ برای اثبات برتری اش، تنیسورهای نام آشنای جهان را شکست دهد بلکه فقط کافی است رقابت‌های معتبر و بزرگ را گلچین کرده و در آنان به قهرمانی برسد.
 
 یاد  آور می‌ شود: جوکوویچ‌ طی چهار سال گذشته 3 مرتبه در جایگاه‌ نخست برترین تنیسور سال جهان قرار گرفت.
 
***جوکوویچ: آرزویم قهرمانی در زولاند گاروس‌ است
 
 نواک جوکوویچ‌ برای سومین مرتبه قرار  گرفت در صدر رنکینگ‌ جهانی برترین تنیسور‌های سال را جشن گرفت و معتقد است هنوز راه در ازای تا برآورده ساختن آروزهایش در سال 2015 دارد.
 
جوکوویچ‌ دارای رکورد قابل توجه 31 مسابقه‌ بدون شکست در رقابت‌های داخل سالن طی مدت 2 سال است وی با قهرمانی در سترز پاریس،  ششصدمین مسابقه رسمی خود و بیستمین قهرمانی در مسترز را جشن گرفت.
 
او که به تازگی پدر شده تلاش می‌کند با وجود برنامه‌فشرده کاری، اوقات فراغت خود را همراه خانواده و پسر کوچکش‌ بگذارند اما مرد شماره یک تنیس جهان آرزویی جاه طلبانه برای سال 2015 دارد جوکوویچ‌ قهرمانی در گرند اسلم زولاند گاروس فرانسه‌ به آرزوی  دیرینه خود عنوان کرد و گفت: به تلاشم ادامه می‌دهم، هر قهرمانی در مسابقات گرند اسلم برگ جدیدی‌ به کتاب‌ زندگی حرفه‌ای تنیسور‌ها اضافه می‌کند البته که شماره یک جهان بودن بهترین اتفاق دوران زندگی یک  ورزشگاه است اما تا در مسابقات معتبر و بزرگ قهرمان نشوید‍‌ نمی‌توانید‌ این عنوان را حفظ کنید .
 
لازم به ذکر است: جوکوویچ‌ از سال 2011 به جمع تنیسور‌های تراز اول جهان وارد شد در آن زمان به 10 عنوان قهرمانی رسید که اولی در ابوظبی بدست آمد پس از آن تنیسور صربستانی هر سال در ابوظبی قهرمان شد.
 
 وی دارای رکورد بیبشترین پیروزی‌ مقابل سه تنیسور‌ مطرح جهان شامل راجر فدرر، رافائل نادال و اندی مورای است جوکوویچ‌ به همراه این سه  نفر در فهرست 4 تنیسور بزرگ جهان قرار دارد.
 
 او هم اکنون خود را آماده یک رقابت‌ جدی در مسترز ابوظبی که دو ژانویه برگزار می‌شود، می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آندره ، تیم ، آینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.