سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواجه سروی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جایگاه قوه مجریه سبب می‌شود بیشتری مطالبات دانشجویی از دولت باشد

عضو هيات علمي دانشگاه علامه طباطبایی گفت: قوه مجریه در کشور جایگاه مهمی دارد لذا باید مورد بیشتری مطالبه‌گری دانشجویان باشد.

"غلامرضا خواجه سروی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه وظیفه جنبش‌های دانشجویی استکبارستیزی در هر زمان است، اظهارداشت: دانشجویان امروز باید در این دوران مظاهر استکبار را شناخته و در راه مقابله با آن حرکت کنند.  
 
وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی با تمام قوا تلاش کرد تا جمهوری اسلامی را نابود  و یا به اندازه یک دولت ضعیف نگه دارد، بیان داشت: مطالبه‌گری یک حرکت در جنبش‌های دانشجویی به حساب می‌آید که در راه پر افتخار کشورمان که البته سخت و مشکل است می‌تواند آن را برای رسیدن به نتیجه کمک کند. 

 خواجه سروی با بیان اینکه مسئولین اجرایی کشور باید مورد مطالبه‌گری دانشجویان قرار بگیرد عنوان کرد: قوه مجریه در کشور جایگاه مهمی دارد لذا باید مورد بیشتری مطالبه‌گری دانشجویان باشد. برای مثال دانشجویان باید سوال کنند که بر اساس توسعه پنجم و اسلامی شدن دنشگاه‌ها دولت چه گام‌هایی تا به امروز برداشته است؟

وی خاطر نشان کرد: جنبش‌های دانشجویی باید از قواهای دیگر نیز پیشرفت درون زا را مطالبه کنند چرا که مطالبه‌گری نیز مدنظر شهدا بوده است. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: خواجه ، سروی ، دانشجو ، 16آذر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.