سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیرکوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

سرنوشت کشور در دست دانشجویان است

استاد دانشگاه آزاد تهران غرب گفت: سرنوشت یک کشور به دست دانشجویان آن کشور رقم می‌خورد.

"مهدی شیرکوند" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهارداشت: پیام حضرت امام (ره) در مورد جوانان و دانشجویان و دانشمندان این بود که امانت بزرگ استقلال و آزادی به خوبی پاسداری کنند.

استاد دانشگاه آزاد تهران غرب با تاکید بر اینکه دانشجویان مسلمان مسئولیت نگهداری از این امانت بزرگ الهی را دارند، تصریح کرد:  سرنوشت یک کشور به دست دانشجویان آن کشور رقم می‌خورد و رهبر کبیر انقلاب در مورد دانشجویان فرمودند که دانشگاه‌ها نقطه اساسی هر جامعه و هر کشور است.   
 
شیرکوند با بیان اینکه اگر دانشگاه اصلاح شود، آینده جامعه نیز اصلاح می‌شود، تاکید کرد: روز دانشجو یادآور استکبار ستیزی، عدالت‌خواهی و استقلال طلبی تحصیلکردگان دانش پژوهان‌جوان و کارآمد ایرانی است که در چارچوب اسلام ولایت‌مداری تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به زنده‌نگه‌داشتن یاد شهیدان احمد قندچی، مهدی شریعت رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا گفت: نخبگان تولید علم و دانش در راستای ترقی و شکوفایی کشورمان و دستیابی هرچه بیشتر توسعه علوم و فنون مختلف تلاش کنند.  
 
این استاد دانشگاه آزاد تهران غرب در پایان فرارسیدن اربعین سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین‌(ع) و یاران باوفایش را به مقام معظم رهبری و ملت ایران و همه دانشجویان و دانش دوستان تسلیت گفت.   
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دانشجو ، 16آذر ، شهید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.