سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل سرمایه‌گذاری سازمان راهداری عنوان کرد

بهره‌برداری از هزار و 441 مجتمع خدماتی و رفاهی در جاده‌های کشور/ افزایش 2 برابری ساخت مجتمع در سال آینده

طالبی گفت: در مجموع هزار و 441 مجتمع خدماتی و رفاهی در راه‌های اصلی و فرعی کشور توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به بهره‌برداری رسیده و یا در حال تکمیل است.

بابک طالبی مدیرکل سرمایه‌گذاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تا به امروز 509 مجتمع خدماتی و رفاهی به بهره‌برداری رسیده است گفت: 416 مجتمع در حال ساخت و 516 مجتمع در حال استعلام و دریافت مجوز است.
 
وی در ادامه افزود: در مجموع هزار و 441 مجتمع خدماتی و رفاهی در راه‌های اصلی و فرعی کشور توسط سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به بهره‌برداری رسیده و یا در حال تکمیل است.
 
مدیرکل سرمایه‌گذاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در ادامه تصریح کرد: از ابتدای فروردین ماه تا پایان آبان ماه با ساخت 107 مجتمع خدماتی و رفاهی در جاده‌های اصلی کشور موافقت شده است.
 
طالبی در ادامه اظهار داشت: ساخت 51 مجتمع آغاز شده و 34 مجتمع به بهره‌برداری رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه هدف‌گزاری ما در سال 93 ساخت 70 مجتمع خدماتی و رفاهی بوده است گفت: در 26 آذر ماه مصادف با روز ملی حمل‌ونقل 15 مجتمع خدماتی و رفاهی به بهره‌برداری می‌رسد.
 
طالبی با اشاره به اینکه ظرف دو، سه سال گذشته ساخت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی افزایش دو برابری یافته است گفت: به مسافران جاده‌ها قول خواهیم داد که تا سال آینده ظرفیت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی به دو برابر برسد.
 
مدیرکل سرمایه‌گذاری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تصریح کرد: در آستانه سفرهای نوروزی تعدادی مجتمع خدماتی نیز از 22 بهمن ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: راه ، جاده ، ساخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.