سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران:

برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی درمشهد

کاوه گفت: چهارمین دوره کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی بر میزبانی ایران در َشهر مشهد سال آینده برگزار خواهد شد.

محمد کاوه رییس کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بارزگانی صنایع، معادن وکشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران میزبانی چهارمین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی گفت: شروع این کنفرانس به 4 سال قبل بازمی‌گردد که اتاق اکو ایران مسئولیت برگزاری آن را برگزار آن را برعهده داشت در پی موفقیتهای به دست آمده در دوره‌نخست تصمیم به ادامه برگزاری این کنفرانس گرفته شد بر همین اساس چهارمین کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در سال آینده شهر مشهد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: کشور ما از لحاظ تجهیزات بیمارستان‌ها، پزشکان و درمان بیماریهای صعب‌العلاج در رتبه اول تا سوم آسیا قرار دارد که با استفاده از این پتانسیلها می‌توانیم بر تعداد گردشگران کشورمان بیفزاییم.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق ایران در ادامه بیان کرد: مزیت دیگر حوزه سلامت ایران نسبت به کشورهای دیگر قیمت‌تمام شده کمتر آن است که این خود دلیلی برای گردشگران به خصوص از کشورهای همسایه، مصر ، سوریه می‌باشد.

وی تصریح کرد: در دنیا حدود 10 الی 15 درصد از گردشگری به حوزه سلامت تعلق دارد که این عدد در بعضی از کشورهای حدود 20 درصد است در ایران نیز در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته‌ایم.

کاوه در پایان یادآور شد: با ساخت و تجهیز تکمیل بیمارستانهای درجه یک ساخت هتل ساخت مکانهایی برای دوران نقاهت درمان و استانداردهای آنها با فاکتورهای بین‌المللی می‌توانیم تعداد این گردشگران را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.