سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فدراسیون جهانی تیراندازی نیاز به خون تازه داشت

رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: عملکرد رئیس فدراسیون جهانی دراین چند سال چندان مطلوب نبود و تیر اندازی نیاز به مدیریت با شیوه نوین تر و ایده‌های متفاوت تری داشت.

سید مهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره انتخابات فدراسیون جهانی تیراندازی افزود: انتخابات فدراسیون جهانی تیر اندازی که هفته گذشته برگزار شد آقای اولگاریو و اسکوتزرانا برای نهمین بار مجددا به عنوان رئیس جدید فدراسیون جهانی تیراندازی انتخاب شد.

وی درباره عملکرد رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی گفت: اگلاریو حدود 34 سال رئیس فدراسیون است ولی بسیاری از رؤسا و کارشناسان تیراندازی از نحوه عملکرد شان و عدم توجه و رسیدگی رو به تیر اندازی گلایه داشتند. وی با وجود این در رقابتی که با شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون و آسیا داشت موفق به اخذ بیشترین رأی شد.

هاشمی ادامه داد: به اعتقاد من تیراندازی نیاز به ایده جدید و مدیریت با شیوه نوین دارد که متأسفانه این امر محقق نشد.

وی عنوان کرد: صحبت‌هایمان با رئیس فدراسیون تیر اندازی بخاطر پیشرفت‌های که تیراندازی ایران در این چند سال داشت انتظارات‌مان را عنوان کردیم رئیس فدراسیون هم قول دادند پیگیری این درخواست‌های ما باشند.

رئیس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: توجهات فدراسیون جهانی به تیراندازی کشورمان امسال نسبت به سالهای قبل بهتر بود ولی آنچه که ما انتظار داشتم نبود امیدوارم با مدیریت جدیدشان نگاه‌ها به تیراندازی هم تغییر کند.

هاشمی ادامه داد: مشکل بیشتر فدراسیون‌ها مسئله حمل و نقل و تجهیزات بود که بسیاری از آنها خواستار بهبود این موضوع بودند که علاوه بر این خواستند وضعیت تیراندازی از نظر رسانه‌ای نیز بهتر شود که در این چند سال اصلا شرایط مطلوبی نداشت.

وی درباره تغییراتی که فدراسیون جهانی رخ داده گفت: تغییرات خاصی صورت نگرفته تقریبا همان ترکیب قبلی بود فقط بجای رئیس فدراسیون آسیا رئیس فدراسیون اروپا جای گزین شد.

وی اظهار داشت: در دروه قبل از رئیس فدراسیون جهانی تیر اندازی دعوت کردیم به ایران بیایند که این اتفاق نیفتاد همه تلاشمان را می کنیم تا این چند سال این امر صورت بگیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.