سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمینار زن ، ورزش ، رسانه؛

بورک رییس رسانه‌ای فیزو: سهم رسانه‌ای بانوان در تمامی عرصه‌ها باید تقویت شود

رییس رسانه‌ای فیزو و عضو هیات رییسه‌ی فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی گفت: سهم رسانه ای بانوان در تمامی عرصه‌ها باید تقویت شود‌.

ورنا بورک به سهم اندک بانوان از فضای رسانه‌ای اشاره کرد و افزود : آنچه که برای همه واضح است، حضور کم رنگ بانوان در عرصه رسانه جمعی تمامی کشورهاست .

وی با مورد توجه قرار دادن اختلافات در دیدگاه‌ها افزود و گفت: بعضی از رسانه‌ها با توجه به دیدگاه های فرهنگی حاکم بر کشورشان ، روش‌های خاصی را برای پرداختن به حضور زنان آنهم در عرصه های ورزشی دارند به همین خاطر نتیجه آن شده که بین حضور بانوان و آقایان در رسانه‌ها اختلاف فاحشی وجود دارد و رکورد حضور رسانه‌ای آقایان بسیار بیشتر و بالاتر است .

 رییس رسانه ایی فیزو به حضور موفق بانوان ایران در آوردگاه‌های ملی و بین المللی اشاره کرد و افزود : بانوان ایران مخصوصا درچند ساله  اخیر حضوری بسیار موفق در عرصه‌های ورزشی داشته‌اند به عنوان مثال ، حضور این بانوان در بازی‌های آسیایی و پاراسیایی اینچئون بسیار خوب و درخشان بود و باید اذعان کرد که با نوان ایران مرحله به مرحله و قدم به قدم در حال پیشرفت هستند .

 عضو هیات رییسه فیزو قابلیت و توانمندی بانوان ایرانی را مورد ستایش قرار داد و گفت : امیدوارم که رسانه‌های کشور ایران بتوانند انعکاس دهنده خوبی برای تمامی توانمندی‌های بانوان ایران به خصوص در عرصه‌های باشد .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.