سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی بازارچه های دانش آموزی در دبستان پسرانه سما مشهد

دبستان پسرانه شماره یک سما مشهد با راه اندازی بازارچه های دانش آموزی در مدرسه ، مهارتهای زندگی را به دانش آموزان می آموزد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علیرضا مدبری مدیر این مدرسه ، هدف از تشکیل این بازارچه ها در محیط مدرسه را ، آموزش مهارتهای زندگی ، کسب تجربه و شکوفا ساختن استعدادهای دانش آموزان و آشنا ساختن آنان با ارزش پول ، داد و ستد، پس انداز و محاسبات ریاضی عنوان کرد و افزود : در این بازارچه ها غرفه هایی به دانش آموزان متقاضی اجاره داده می شود و  دانش آموزان با رضایت کتبی از اولیا و راهنمایی و مشارکت آنان ، وسایل خود را از قبیل کتاب داستان، لوازم التحریر اضافی، اسباب بازی، وسایل ورزشی، کاردستی های جالب و دست سازه های خود را  متناسب با نو یا کهنه بودن آنان قیمت گذاری می کنند و جهت عرضه و فروش به مدرسه می آورند و در غرفه های اختصاصی خود  به فروش می رسانند. 

وی گفت: این بازارچه ها فقط در روزهای پنج شنبه دایر است و هر هفته دانش آموزان یک پایه به عنوان فروشندگان یا غرفه داران انتخاب خواهند شد که اولیاء و سایر دانش آموزان پایه های دیگر جهت بازدید، خرید و یا مبادله کالاهایشان به این بازارچه مراجعه می کنند و بحمدا... این فعالیت ، تا کنون مورد استقبال بسیار خوب اولیاء و دانش آموزان قرار گرفته است. 

در حال حاضر تعداد 206 دانش آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل اند که از جمله مدارس ممتاز در ناحیه 3 آموزش و پرورش مشهد، شناخته می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.