سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

نخبگان مهارتی کرمانشاه در اردوی مسابقات جهانی برزیل حضور یافتند

مسئول مسابقات ملی مهارت استان کرمانشاه گفت: درمرحله اول اردوهای آماده سازی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت ( برزیل- 2015) 2 مدال آور دوره های چهاردهمین و پانزدهمین مسابقات ملی مهارت از استان کرمانشاه حضور دارند که طی فرایند برگزاری آزمونهای مهارتی و روانشناختی، از بین این مدال آوران، نفرات برتر اعزامی انتخاب می شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛حسن محمدی گفت:در اردوی آمادگی این دوره از مسابقات تیم مهارت اداره کل فنی وحرفه ای استان کرمانشاه در دو رشته تاسیسات الکتریکی و تبرید و تهویه حضور دارد.

به گفته وی از 102 رقابت کننده مرحله اول اردوی آماده سازی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت 2 مدال آور کرمانشاهی در این اردو حضور دارند که در رشته تاسیسات الکتریکی حمید اخگر امیر آبادی و در رشته تبرید و تهویه یونس مرادی حضور دارند.

محمدی در ادامه بیان داشت: مرحله دوم اردوی آماده سازی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت(برزیل- 2015)به مدت 4 هفته از 20آذرماه امسال شروع و در نیمه دوم دی ماه سال جاری آزمون انتخابی برگزار و نفر یا تیم برتر در این مرحله انتخاب می شوند.

وی افزود: مرحله سوم اردوی آماده سازی چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت(برزیل- 2015) نیز به مدت 6 هفته از هفته دوم بهمن ماه سال جاری آغاز و آزمون انتخابی در نیمه اول اردیبهشت ماه 1394 برگزار می شود و در این مرحله رشته برتر جهت اعزام به مسابقات مذکور انتخاب می شود.

مسئول مسابقات مهارت استان کرمانشاه ادامه داد:از اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه 3 کارشناس برای اردوی جهانی دعوت شده اند که پس از آزمون انتخابی توسط کمیته فنی مسابقات به چهل و سومین مسابقات جهانی مهارت ( برزیل – 2015) اعزام خواهند گردید.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: کرمانشاه ، مهارت ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.