سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره "رسانه ، نظم و امنيت عمومي"كرمان تا 15 ديماه 93 تمديد شد

دبير اجرايي جشنواره استاني "رسانه ، نظم و امنيت عمومي گفت: با توجه به درخواست اصحاب رسانه مهلت ارسال آثار به " جشنواره استاني "رسانه ، نظم و امنيت عمومي" كرمان تا 15 دي ماه 93 تمديد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ،بنا به اعلام  پايگاه خبري پليس، سرهنگ  عليرضا پريور افزود: به منظور افزايش احساس امنيت اجتماعي، فرماندهي انتظامي استان در نظر دارد تا در چارچوب ماموريت ها و وظايف اجتماعي خود، جشنواره اي با عنوان"رسانه و نظم و امنيت عمومي" با همراهي و همکاري اصحاب رسانه و فرهيختگان حوزه قلم و انديشه در سطح استاني برگزار كند.

وي اهداف اين جشنواره را "تقويت بسترها و زمينه هاي رسانه اي نظم و امنيت عمومي"، "بسط و گسترش تعامل هدفمند ناجا و رسانه ها"و "تقويت سهم رسانه ها در پيشگيري اجتماعي" برشمرد.

وي اضافه كرد: "ساز و کارهاي رسانه اي ارتقاي نظم و امنيت اجتماعي"،" سهم و نقش رسانه ها در ارتقاي تعامل پليس و مردم" ، "قانون گرايي و خود مراقبتي در مقابل جرايم و آسيب هاي اجتماعي" ، "نقش مردم در پيشگيري از سرقت" و "ترافيك و نظم اجتماعي" از ديگر محور ها و موضوعات اين جشنواره است.

وي بيان داشت: علاقه مندان مي توانند آثار خود در بخش هاي "خبر"، "تيتر"، عكس"،"مصاحبه" و "گزارش خبري و غير خبري" كه در رسانه هاي مکتوب شامل "روزنامه ها ، هفته نامه ها و گاهنامه ها" و مجازي شامل "خبرگزاري‌ها و پايگاه هاي اطلاع‌رساني اينترنتي" را به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

وي ادامه داد: تمام روزنامه نگاران، مديران مسئول، نويسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاري ها و پايگاه هاي خبري،مصاحبه گران و گزارشگران، دانشجويان حوزه رسانه مي توانند آثار منتشر شده خود ويژه استان،در بازده زماني دو ساله "15 آذرماه 91 تا 15آذر ماه 93" را به آدرس دبيرخانه جشنواره ارسال كنند كه با توجه به درخواست مكرر اصحاب رسانه ، اين مهلت به مدت يك ماه يعني تا 15 دي ماه 93 تمديد شد.

دبير اجرايي جشنواره ادامه داد: آثاري در جشنواره شرکت داده مي شود که در فاصله زماني پيش گفته در يکي از نشريات سراسري، محلي، خبرگزاري ها و پايگاه هاي اطلاع رساني اينترنتي که داراي مجوز انتشار و فعاليت هستند، منتشر و يا به چاپ رسيده باشد.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: رسانه ، مسابقه ، پلیس ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.