سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوارز: کسی جنبه‌های مثبت شخصیت من را نمی‌بیند

لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای تیم بارسلونا می گوید هیچ کس تلاش های من را برای خوب بودن نمی‌بیند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای تیم بارسلونا می گوید در طول زندگی‌اش کسی به او کمک نکرد تا خشمش را در زمین فوتبال کنترل کند.
 
وی در این خصوص گفت: بدترین مسئله برای من این است که گاهی اوقات در زمین فوتبال عصبانی می‌شوم، این موضوع به این دلیل است که کسی در زندگی به من یاد نداده است تا خشم و عصبانیتم را کنترل کنم، همیشه تلاش کرده ام تا برای پیروز تیم در زمین هر کاری انجام دهم و همین باعث شد که اشتباهاتی در زمین فوتبال انجام دهم.
 
سوارز در ادامه افزود: متاسفانه مردم نمی‌توانند جنبه‌های مثبت شخصیت من را ببینند خارج از زمین فوتبال تلاش می کنم تا انسان خوبی باشم ولی متاسفانه دیده نمی شود.
 
ستاره 27 ساله می گوید نمی‌داند اگر فوتبالیست نمی‌شد چه اتفاقی برای او در زندگی‌اش می افتاد.
 
 وی در این خصوص گفت: اگر فوتبال بازی نمی‌کردم نمی‌دانم به چه کسب و کار می رفتم.
 
رویای من فوتبال بازی کردن بود اما گاهی اوقات به شوخی می گفتم به خاطر صدای بدی که دارم، خواننده می شدم.
 
بارسلونا پس از شکست در ال کلاسیکو دو امتیاز از رقیب دیرینه‌اش رئال‌مادرید کمتر دارد و در رده ی دوم جدول لالیگا قرار گرفته است.
 
سوارز در این خصوص گفت: داشتن 5 الی 6 تیم جزو مدعیان قهرمانی بسیار خوب است این بدان معناست که فوتبال اسپانیا به جز دو تیم رئال‌مادرید و بارسلونا تیم های قدرتمند دیگری نیز در اختیار دارد، همانطور که اتلتیکو  مادرید فصل گذشته قهرمان شد.
 
گفتنی است، لوئیس سوارز پس از اتمام محرومیتش موفق شد در دیدار بارسلونا مقابل آپوئل در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا اولین گلش برای کاتالان‌ها را به ثمر برساند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سوارز ، بارسلونا ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.