سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانواده خبرنگار گروگان گرفته شده آمریکایی در یمن، خواستار آزادی فرزندشان شدند

خانواده خبرنگار به گروگان گرفته شده آمریکایی در یمن از القاعده خواستند تا اقدام به آزادسازی فرزندشان کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بی بی سی، خانواده "لوک سامرز"، گروگان آمریکایی که از ابتدای سپتامبر 2013 در یمن ربوده شد، یک روز پس از اینکه القاعده اعلام کرد که در صورتی که واشنگتن به درخواست های آنها پاسخ ندهد، وی را خواهند کشت، در ویدیویی از القاعده خواستند تا با نشان دادن شفقت و مهربانی، فرزندشان را آزاد نمایند.

در این ویدیو که در یوتیوب منتشر شده است، برادر لوک، "جردن سامرز" در کنار مادرش "پائولا سامرز" نشسته و می‌گوید: آنها هیچ تحلیلی از هدف گرفته شدن لوک نداشته و آنها تا الان از علت دستگیری وی بی اطلاع هستند.

"جردن سامرز "برادر لوک سامرز همچنین در این ویدیو می‌گوید: لوک فقط یک خبرنگار بوده و مسئول اقدامات دولت ما نیست.

در این ویدیو همچنین "پائولا سامرز "مادر خبرنگار به گروگان گرفته شده آمریکایی می‌گوید: از شما می‌خواهیم تا به ما فرصت دهید تا یک بار دیگر وی را ببینیم.

در این ویدیو، مادر و برادر لوک گفتند که لوک در تلاش برای انجام کار خوب برای مردم یمن بود.

 مادر سامرز در این ویدیو گفت که در ویدیو منتشر شده توسط ربایندگان لوک، پسرش حالش خوب است و از ربایندگان وی بخاطر این مسأله تشکر کرد.

گفتنی است، لوک سامرز خبرنگار آمریکایی که توسط القاعده در سپتامبر سال گذشته در یمن ربوده شد، پنج شنبه شب از سوی القاعده مورد تهدید قرار گرفت که در صورتی که دولت آمریکا ظرف 3 روز به درخواست های آنها پاسخ ندهد، وی را خواهد کشت.

در این ویدیو که پنج شنبه شب منتشر شد، یکی از اعضای القاعده تهدید می‌کند که در صورتی که درخواست هایی که آنها در ویدیو مشخص می‌کنند پاسخ داده نشود، سامرز را خواهند کشت.

شایان ذکر است، لوک سامرز که 33 سال دارد به عنوان خبرنگار و تصویربردار کار می‌کرده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.