سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس خانه صنعت معدن استان گیلان گفت:

فعالیت 2 هزار و 600 واحد صنعتی در استان گیلان/ تشکیل کارگروه‌های ویژه برای حل مشکلات صنعت استان

منتظری گفت: استان گیلان در زمینه صنایع سلولزی، دارویی، غذایی،‌ قطعه‌سازی و کاشی و سیمان از توانمندی‌های بی‌شماری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، علی منتظری رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان گیلان در نشست خبری گفت: استان گیلان با 2 هزار و 600 واحد فعال در حوزه صنعت و اشتغال 87 هزار نفر بیمه‌شده سابقه طولانی در بخش صنعت دارد همچنین این استان با هزار و 100 طرح رو به اتمام در صورت تأمین منابع مالی می‌تواند این بنگاه‌ها را نیز در فرصتی اندک وارد چرخه تولید کند.

وی در ادامه به اولویت‌های این استان در حوزه صنعت اشاره کرد و گفت: افزایش ظرفیت تولیدی بنگاه‌ها و اتمام واحدهای نیمه تمام از اولویت‌های ما در بخش صنعت است و برای پیشبرد این اهداف کارگروهی برای حمایت از تولید با حضور بخش‌های مختلف برگزار می‌شود و این کارگروه برای حل مشکلات صنایع تلاش می‌کنند.

منتظری در ادامه به قابلیت‌های اقتصادی و تولیدی این استان اشاره و بیان کرد: استان گیلان در زمینه صنایع سلولزی، دارویی، غذایی، قطعه‌سازی، کاشی و سیمان از توانمندی‌های زیادی برخوردار است همچنین به دلیل موقعیت زمین‌شناسی حدود 100 معدن در استان شناخته شده که 60 درصد آن فعال هستند.

وی در پایان با اشاره به حوزه تجارت گفت: در بخش تجارت در استان گیلان 100 هزار واحد صنفی فعال هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارگروه ، ظرفیت ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.