سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: اخراج اومانیا درست نبود/برد حق ما بود ولی با شرایط بیرونی درگیر شدیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد حق ما بود ولی با شرایط بیرونی درگیر شدیم.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید درخشان در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: به ذوب آهن بابت این برد تبریک می گویم اما به نظرم شرایط به ضرر ما عوض شد.
 
وی افزود: در سیرجان داور با اخطار به بنگر قوای ما را کم کرد.

درخشان با اشاره به حواشی پیرامون پرسپولیس گفت: ما را با شرایط بیرونی درگیر کردند.تا روز آخر هنوز معلوم نبود بازی تا با تماشاگر  برگزار می شود یا نه.حتی اخراج اومانیا هم درست نبود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت:  فاصله کم بازی‌ها باعث شد تا من فرصت نکنم با مدیرعامل  در مورد  لیست پیشنهادی ام  صحبت کنم و  به او ارائه دهم.  ما همه می‌خواستیم دست به دست دهیم تا تیم تقویت شود اما نمی‌دانم چرا دو بازی از نیم‌فصل دوم را به این روزها منتقل کردند.

وی ادامه داد: یک مربی باید اول تمرکز روی مسائل فنی داشته باشد بعد به سراغ گرفتن بازیکن برود. من مدام به دنبال پیدا کردن یازده نفرم برای بازی بعد .

درخشان افزود: سه روز سه روز در هیچ کجای دنیا مسابقه نمی‌گذارند. با این وجود تغییر مدیریت هم داشته‌ایم و برای خرج کردن یک ریال باید امضاها هم تغییر می‌کرد.
 
درخشان  اظهار داشت:  من حرفم این است وقتی سه روز سه روز بازی داریم چطور می‌توانم در بین این فاصله سراغ یارگیری بروم.

وی ادامه داد:ما تا همین دیشب هم نمی‌دانستیم بازی با تماشاگر است یا بدون تماشاگر. چرا عالیشاه باید سه جلسه محروم شود اما با همه این وجود بازیمان را انجام دادیم ولی داور هم مانع از بردن ما شد آن هم با اخراج اومانیا.

وی گفت: روی گل اول  بحث کاملا تک به تک بود و شانس گلزنی بالا . من فکر می‌کنم بازیکنانم باهوش نبودند که در دقایق پایانی در آنجا خطا دادند و عوامل بیرونی تمرکز ما را برای بازی امروز گرفته بود.

درخشان افزود: ما هیچ شانسی به حریف نداده بودیم اما بعد از 10 نفره شدن تیم ما از هم پاشید.روی گل دقیقه نود هم اصلا فکر نمی‌کردم که رجب‌زاده توپ را ارسال کند و تصورم این بود که او مستقیم ضربه می‌زند.
 
 وی در ادامه افزود:  می‌خواستم هافبک عوض کنم اما کسی روی نیمکت نبود با همه این مشکلات چیزی از شایستگی‌های شاگردانم کم نشد.
برچسب ها: جام ، حذفی ، ذوب آهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.