سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس انجمن دو و میدانی ناشنوایان:

ملی پوشان آماده مسابقات آسیایی می‌شوند

علی اصغر هادیزاده بیان کرد: تیم ملی مردان و زنان دو و میدانی ناشنوایان آماده رقابت‌های آسیایی 2015 چین تایپه می‌شوند.

علی اصغر هادیزاده رئیس انجمن دو و میدانی ناشنوایان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن دو و میدانی ناشنوایان برای حضور پرقدرت تیم ملی مردان و زنان در رقابت‌های 2015 چین تایپه برنامه‌های منظمی را تدوین کرده است انجمن طبق برنامه برنامه‌ها را اجرا می‌کند.  
 
وی ادامه داد: انجمن بهمن ماه سال جاری مسابقات صحرانوردی را برای ورزشکاران دو و میدانی در 2 بخش مردان و زنان برگزار می‌کند.  
 
هادیزاده بیان کرد: انجمن علاوه برمسابقات صحرانوردی، خرداد ماه سال 94 مسابقات قهرمان کشوری را برگزار می‌کند مسابقات قهرمان کشوری حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارد. در پایان مسابقات قهرمان کشوری نفرات برتر و با استعداد از سوی مسئولان تیم ملی انتخاب می‌شوند.  
 
هادیزاده افزود: نفرات را دوباره مورد ارزیابی قرار می‌دهیم سپس افراد نهایی را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم.  
 
رئیس انجمن افزود: انجمن پس از انتخاب افراد برتر برای آماده‌سازی تیم ملی و حضور قدرتمندانه در رقابت‌های آسیایی 2015 چین تایپه اردوهای ملی پوشان را برپا می‌کند. اردوهای تیم ملی مردان و زنان دو و میدانی ناشنوایان اواخر خرداد ماه 94 پس از پایان مسابقات قهرمان کشوری برپا می‌کنیم.  
 
وی افزود: انجمن به دنبال اعزام تیم ملی بانوان دو و میدانی به مسابقات 2015 چین تایپه است از این رو در ماه‌های گذشته با برگزاری مسابقات مختلف 4 دو و میدانی کار خانم را برای حضور در مسابقات آسیایی چین تایپه انتخاب کرده است البته این 4 نفر نفرات نهایی و اعزامی به مسابقات نیستند در صورت کشف استعدادهای جدید و مستعدتر تیم ملی بانوان دو و میدانی ناشنوایان را با نفرات و ورزشکاران و سطح بالا اعزام می‌کنیم.  
 
هادیزاده ادامه داد: انجمن دو و میدانی ناشنوایان در بخش بانوان فعالیت بسیاری نداشته است از این رو ورزشکاران این بخش از سطح فنی مناسب  و بالایی برخوردار نیستند بانوان نیازمند به تلاش و تمرینات مستمر و رسیدگی و توجه مسئولان فدراسیون ناشنوایان و وزارت ورزش و جوانان دارند.  
 
وی ادامه داد: دو و میدانی در بخش بانوان از استعدادهای بالایی برخوردار هستیم پتانسیل بانوان دو و میدانی ناشنوایان مناسب است تیم ملی بانوان دو و میدانی ناشنوایان با رسیدگی مسئولان ورزشی پتانسیل مطرح شدن در آسیا را دارند امیدوارم مسئولان توجه ویژه و خاص به ورزش بانوان ناشنوا و دو میدانی کاران خانم این فدراسیون داشته باشند.  
 
رئیس انجمن افزود: تیم ملی بانوان دو و میدانی ناشنوا در رقابت‌های آسیایی 2015 چین تایپه با پوشش کامل اسلامی شرکت می‌کنند. علی رغم شرایط متفاوتی که بانوان کشورمان با سایر ورزشکار دو و میدانی کار خانم از لحاظ پوشش دارنداما به عنوان رئیس انجمن معتقد هستم پشتیبانی و رسیدگی به تیم ملی بانوان دو و میدانی کار، زمینه موفقیت آن‌ها را در آسیا فراهم می‌کنیم و از طرفی بانوان ما نیز از این پتانسیل برخوردار هستند.  
 
هادیزاده افزود: ورزشکاران ناشنوا با محدودیت‌هایی بسیاری مواجه هستند مشکلات مالی و از طرفی محدودیت‌های جسمانی که با آن مواجه هستند شرایط این گونه ورزشکاران را با سایر ورزشکاران متفاوت کرده است مشکلات شخصی ورزشکاران ناشنوا بیش از یک ورزشکار سالم است امیدوارم مسئولان ورزش با توجه به این مسئله به دنبال رفع و کم کردن مشکلات این ورزشکاران باشند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.