سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گری کهیل: چلسی این فصل از لحاظ ذهنی فرق کرده است

بازیکن باشگاه چلسی معتقد است تغییر زاویه دید چلسی این تیم را موفق کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شاگردان خوزه مورینیو این فصل در 2 جبهه لیگ قهرمانان و لیگ پریمیر انگلیسی خوش درخشیدند به طوریکه هم اکنون این تیم با 6 امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد، اما سرمربی پرتغالی از شکست در هر مسابقه و از دست دادن هر امتیاز رنج می‌برد.  
 
اما با این وجود و تساوی آبی پوشان لندنی برابر ساندرلند در استادیوم سایت، گری کهیل مدافع چلسی دیدگاه متفاوتی دارد و تغییر نگرش چلسی را مثبت ارزیابی می‌کند.

وی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم ما سال گذشته تیم بسیار متفاوتی داشتیم، این مسئله شخصی نیست، اما از لحاظ زاویه دید و ذهنیت من فکر می‌کنم تا اندازه زیادی فرق کرده‌ایم. اما ما به خوبی با نظریات سرمربی انطباق یافته‌ایم و می‌توانیم به خوبی بازی کنیم. اما به هر حال برای هر تیمی بسیار سخت است که به شکل همیشگی و ایده آل خود دست یابد. اما ما به این تیم در سال گذشته نگاه می‌کنیم و هیچ فرقی نکرده است. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که ما بازی را از دست نداریم و با تمام سختی‌های که وجود داشت در این بازی موفق شدیم یک امتیاز موثر خارج از خانه را دریافت کنیم وبازهم با شش اختلاف در صدر بایستیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کیهیل ، فوتبال ، چلسی ، مورینیو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.