سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیاده روی بزرگ اربعین حسینی

حرکت بیش از 20 هزار زائر از میدان امام حسین تا آستان مقدس شاه عبدالعظیم

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12، از پیاده روی بزرگ اربعین حسینی و حرکت بیش از 20 هزار زائر از میدان امام حسین تا آستان مقدس شاه عبدالعظیم خبر داد.

 محمد باصری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: همزمان با پیاده روی بزرگ اربعین حسینی از استان ها و شهرستان های مختلف کشور به حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلا پیاده روی بزرگ اربعین حسینی با حرکت بیش از 20 هزار زائر آستان مقدس شاه عبدالعظیم (ع) برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: این طرح روز شنبه 22 مهر ماه سال 93 و اربعین حسینی از ساعت 7 صبح تا اذان ظهر و عصر با حضور بیش از 20 هزار زائر و شهروندان شهر تهران در دست اجرا است.
 
باصری اظهار داشت: در این طرح پیاده روی بزرگ اربعین حسینی با توجه به احادیث و روایات که زیارت حضرت شاه عبدالعظیم حسنی(ع) برابر زیارت امام حسین(ع) است با حضور زائرانی که به دلایل مختلف موفق به ثبت نام در پیاده روی اربعین حسینی در کربلا نشده‌اند از میدان امام حسین(ع) تا آستان مقدس شاه عبدالعظیم برگزار می شود.
 
وی اشاره کرد: پایگاه ویژه زائران اربعین حسینی با ارائه خدمات فرهنگی و صلواتی در مناطق 7،12،13،14،16و20 در مسیر حرکت زائران از میدان امام حسین(ع)تا آستان مقدس شاه عبدالعظیم(ع) برپا می شود.
 
باصری خاطر نشان کرد: حرکت دسته ها، تکایا و هیئت های مذهبی در پیاده روی بزرگ اربعین حسینی(ع)، برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری، مداحی، سخنرانی مذهبی، شعار آیینی و مذهبی در قالب دسته ها و گروه های مختلف مذهبی، توزیع استقرار پایگاه ویژه میدان شوش ویژه زائر اربعین حسینی از اقدامات اجرایی شهرداری منطقه 12 است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: اربعین ، زائر ، پیاده روی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.