سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لیورپول آمده دل کندن از جرارد می‌شود

سرمربی لیورپول گفت:‌ بیش از این نمی‌توانیم بر روی کمک‌های استیون جرارد 34 ساله حساب کنیم، او دیگر در هر دیدار بازیکن ثابت میدان نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از رییترز؛ برندن راجرز بدون آگاهی از این موضوع که شانزدهمین سالگرد اولین بازی استیون جرارد برای قرمزها در دیدار مقابل استوک سیتی رقم خورد، وی را نیمکت نشین کرد.

سرمربی لیورپول پس از آگاهی از این مطلب گفت: نمی‌دانستم امروز برای کاپیتان جرارد روز ویژه‌ای است. وقتی به رختکن رفتم، متوجه شدم امروز سالگرد اولین بازی او همراه تیم ما است. واقعیت این است که یک بازیکن نمی‌تواند در هر دقیقه از هر دیداری به میدان برود. همه می‌دانیم در این سطح و بازی‌های حساسی که داریم تا چه اندازه کسب هر 3 امتیاز بازی اهمیت دارد. جرارد برای دقایقی در زمین حضور داشت و با تجربه بالایی که دارد، تاثیر زیادی بر روی عملکرد تیم داشت.

راجرز در ادامه افزود:‌ من روز قبل به جرارد گفتن که او در میان بازیکنان ثابت تیم مقابل استوک قرار ندارد، در حقیقت تصمیم داشتم به او استراحت بدهم. جرارد 34 سال سن دارد و دیگر نمی‌توان در همه‌‌ بازی‌ها بر روی حضور ثابت او حساب کرد. لیورپول باید با این موضوع کنار بیاید.
 
*تمدید قرارداد جرارد قطعی نیست

برندن راجرز در مورد تمدید قرارداد استیون جرارد مورد سوال قرار گرفت و او پاسخ داد: من از مفاد تمدید قرارداد وی آگاه نیستم اما به نظر نمی‌رسد مذاکرات در این مورد به خوبی پیش رود. سران باشگاه در حال گفتگو با نماینده جرارد هستند اما هنوز خبری پیرامون توافق آنان به گوش نرسیده است.

دستمزد فعلی جرارد 140 هزار پوند در هفته است و قرارداد وی با لیورپول در فصل تابستان به اتمام می‌رسد. اگر مذاکرات با سران باشگاه به نتیجه نرسد، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاهی دیگر شود.

لیورپول امیدوار است با کاهش دستمزد جرارد وی را نزد خود نگه دارد اما بعید به نظر می‌رسد او این پیشنهاد را بپذیرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.