سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دید تصمیم کمیته استیناف در نحوه بازی بازیکنان تاثیری نخواهد گذاشت/حفظ بازیکنان استراتژی باشگاه ذوب آهن است

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در خصوص ارزیابی است از بازی این تیم مقابل پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازی بزرگ مهمی با تیم پرسپولیس درجام حذفی داریم، و آماده این بازی هستیم.

سعید آذری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: بازی تیم ما مقابل پرسپولیس تک حذفی است و بازیکنان ما هم قسم شدند که بازی شایسته و قابل قبولی برابر این تیم انجام دهند.

آذری درباره تیم پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس یک تیم ربته دار و دارای اعتبار است که تا آلان با هدایت درخشان نتایج خوبی در لیگ و جام حذفی گرفته است اما بازیکنان ما تمام تلاششان را می کنند که این تیم را در خانه شکست دهند.

وی درباره لغو عدم حضور تماشاگران در بازی روز جمعه تصریح کرد: ما تابع قوانین فوتبال کشور هستیم و هر تصمیمی که سازمان لیگ و کمیته انظباطی بگیرد، تبعیت می کنیم. برگزاری بازی با حضور تماشاگران باید انجام شود تا هواداران از تماشای بازی لذت ببرند و شئونات اخلاقی هم باید رعایت شود. هر تصمیمی که کمیته استیناف بگیرد در نحوه بازی و تلاش بازیکنان ما تاثیری نخواهد گذاشت چرا که هدفمان برای این بازی مشخص است.

وی درباره نامه درخواست باشگاه پرسپولیس برای به خدمت گرفتن مسلمان و حسن زاده گفت: این موضوع کذب محض است در باشگاه پرسپولیس هیچ درخواستی نداده است. همچنین آب پاکی روی دست تیم‌هایی که بازیکنان ما را می خواهند می ریزم که بازکنان ما جایی نمی روند و در ذوب آهن می مانند.

آذری درباره لیست مازاد باشگاه ذوب آهن گفت: حفظ بازیکنان استراتژی باشگاه ذوب آهن است و همچنین ما 6 تا جای خالی در لیستمان داریم که برای ترمیم نقاط ضعف تیم، بازیکنان مدنظر گل محمدی را جذب خواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هر حال بعد از بازی با تراکتورسازی پیگیر بازیکنان مد نظر گل محمدی می شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: آذری ، استیناف ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.