سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

فارغ التحصیلان کشور مهارت کافی را ندارند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: نظام آموزشی ما نتوانسته است تا به حال از داشته ها و ظرفیت های حال و گذشته استفاده کند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، سعیدی در جمع بسیجیان حقوقدان گفت: یکی از اهداف حضرت امام خمینی (ره) در تشکیل بسیج ترویج تفکر بسیجی در جامعه بود و اگر بخواهیم مشکلات داخلی کشور را حل کنیم باید با تفکر بسیجی وارد میدان شویم.

وی ادامه داد: بسیج در تمامی عرصه  ها حضور می یابد و اوج این حضور را در دوره 8 سال دفاع مقدس به عینه دیدیم و کشورمان به برکت تفکر بسیجی دست خالی در مقابل کل دنیا ایستادیم.

سعیدی بیان کرد: تمام تلاش های ما باید از روی اخلاص عمل باشد و اگر انسان در مسیر الهی تلاش کند خداوند راه را برایش هموار می کند.

وی با اشاره به حرحت کورکورانه بعضی افراد گفت: امروزه بعضی از روشن فکران حرکات و کپی برداری های کورکورانه ای از بعضی فرهنگ ها می کنند و باید به دور از این حرکات به مسائل درون کشور توجه کنیم.

نماینده مردم تبریز ،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یک سال است که تیم مذاکره کننده ما در تلاش هستند و لی متاسفانه باز هم از مسائل داخلی غفلت کردیم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را بیان کردند ولی حرکت زیادی در این مورد انجام نشده است و در این موضوع غفلت شده است.

سعیدی به وضعیت آموزشی کشور انتقاد کرد و گفت: نظام آموزشی ما نتوانسته است تا به حال از داشته ها و ظرفیت های حال و گذشته استفاده کند.

نماینده مردم تبریز ،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نمایندگان خود به تنهایی قدرتی ندارند و مردم هم باید دستنمایندگان را بگیرند و از نظر فکری آنها را یاری کنند.

وی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: قدرت خرید مردم کشور ما کاهش یافته و بر همین اساس تقاضا هم کم شده است و این که می گویند ما از رکود خارج شده ایم حرف اشتباهی می باشد و هنوز از این رکود اقتصادی خارج نشده ایم.

سعیدی گفت: شرایط کشور ما شرایط عادی نیست و تحریم هایی که علیه ما وصع کرده اند فلج کننده می باشد ولی اگر ساختار اداری کشور را درست کنیم تحریم ها اثر نمی کند زیراکه کشور ما دارای ذخایر و منابع است که در هیچ جای دنیا این منابع و ذخایر وجود ندارد.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: مهارت ، ظرفیت ، تفکر ، تبریز ، نماینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.