سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیپد، انقلابی از اپل که بی پاسخ مانده است

کاهش فروش آیپد در این روزها باعث شد تا از بزرگترین رقبای اپل به رشد فروش این محصول کمک کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گوگل نکسوس 9 را به بازار عرضه  کرد که بزرگترین تهدید برای فروش آیپد محسوب می شد اما محصول راضی کننده ای از کار در نیامد و مایکروسافت هم در حرکتی غیر منتظره تمام اپ‌های مجموعه آفیس را به صورت کامل برای ios رایگان کرد، اکنون بدون این که اپل کوچک ترین تلاشی کرده باشد، آیپد هوشمندتر، کارآمدتر و ارزشمندتر از چند روز قبل شده است و این  داستانی است که از ابتدای شکل گیری این محصول مداوم تکرار می شود.
 
آیپد اولیه(نسخه 1) که اکنون به سن 5 سالگی رسیده است، تنها با مجموعه از 16 برنامه" چند لمسی نسل آینده" معرفی شد اپل شالوده ی محکم را بنا نهاد که ترکیبی از سخت افزاری با طراح عالی و نرم افزاری پاسخگو و سریع بود.
 
پس از آن اپل تنها به نظاره نشست تا دیگران کار را تمام کنند توسعه دهندگان که از موفقیت‌های آیفون و سود آوری اپ استور سرمست بودند به سوی آخرین مخلوق اپل هجوم آورده و در عرض مدت کوتاهی چنان عظمنی به اکوسیستم نرم افزاری آن بخشیدند که هنوز هم یکی از مهمترین مزایای آن محسوب می‌شود، آیپد به عنوان یک دستگاه در برابر تمایلات زود گذر جاری در بازاری روبه رشد و البته اشباع شده بسیار آسیب پذیر است،اما به عنوان پلتفرمی  برای نوع جدیدی از محاسبات همراه، تقریبا شکست ناپذیر به نظر می رسد.
 
بنابراین گزارش، حتی 100 دلار ارزانتر بودن نکسوس 9 نسبت به آیپدایر 9.7 اینچی وقتی پای مقایسه طراحی عالی، عمر باتری طولانی و همه کار بودن آیپد در میان باشد، معامله مناسبی به نظر نمی‌رسد در نظر بگیرید که mtc درست روز بعد از عرضه این محصول آن را با قیمتی پایین تر حراج کرد. در نهایت ترکیب نهایی مهندسی و قدرت مالی گوگل و mtc به محصولی تبدیل شد که در سایه فراگیری آیپد قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایپد ، گوگل ، اپل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.