محمدرضا رستمی، مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر، در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دهه اول در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مربوط به تشکیل ساختار بود و در حال حاضر که در آستانه دهه دوم فعالیتها هستیم، باید به فکر توسعه و اخذ سیاست گذاریهای مبتنی بر کیفی سازی باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد: در این صندوق فعالیتها باید آنچنان باشد که نگذاریم امید کسانی که در خط مقدم تولید کشور هستند، از بین برود، چرا که ما در این نهاد با قشری سروکار داریم که خدمت کردن به آنها عبادت است.
مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر خاطرنشان کرد: در استراتژیهای توسعه بیمه اجتماعی، ما باید مکانیزمهای تبلیغات اطلاع رسانی و بازاریابی را ملاک عمل قرار دهیم که در این راستا ارتباط رو در رو با روستاییان بسیار مهم است و تبلیغات در شبکههای تلویزیونی و رادیویی استانی و با زبان محلی نیز بسیار تاثیر گذار است.
انتهای پیام/