سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت احیاء شهرک صنعتی صفادشت بصورت پیشرفته

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد گفت: ضرورت احیاء شهرک صنعتی صفادشت از حالت قدیمی وسنتی به شکل پیشرفته تر و مدرن‌تر احساس می‌شود.

ابوالفضل بیات، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملارد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  ضمن اشاره به سنتی بودن و بافت قدیمی شهرک صنعتی صفادشت اظهار داشت: ضرورت احیاء شهرک صنعتی مذکور به نحو مدرن‌تر و پیشرفته تر احساس می‌شود و اگر محدودیت‌های طرح توسعه و طرح انتقال از شهرک صنعتی صفادشت برداشته شود امکان افزایش ظرفیت موجود به نحو هرچه مطلوب‌تری وجود دارد و مورد استقبال نیز قرار می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: شهرک صنعتی صفادشت تحت مدیریت بخش خصوصی است و با توجه به خصوصی بودن، شرکت شهرک‌های صنعتی، پیرو قانون نمی‌تواند آنطور که باید ورود کند و باید به منظور پیگیری امور شهرک‌های صنعتی خصوصی هیأت امنا تشکیل و الزامات و ضروریات مورد نیاز شهرک‌های اینچنینی را دنبال نماید.

این مقام مسئول با اشاره به واگذاری اراضی شهرک صنعتی صفادشت به بخش خصوصی خاطرنشان کرد: با توجه به مختصات و شرایط موجود، دولت قادر به ورود شهرک صنعتی صفادشت نیست و ارتقا وتوسعه شهرک مورد اشاره عزم جدی و همه جانبه بخش خصوصی را می‌طلبد
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.