سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سباستین فتل با ردبول خداحافظی کرد

سباستین فتل راننده اسبق تیم فرمول‌یک ردبول، امروز در مراسمی که در میلتون کینس برگزار شد، رسماً با دنیای ردبول خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  فتل که در سال ۱۹۹۸ همراه برنامه آکادمی رانندگان ردبول بود، در شش سالی که همراه ردبول در فرمول یک حضور داشت، ۳۸ بار برنده شد و چهار بار به عنوان قهرمانی جهان رسید. او قبل از موفقیت هایش با ردبول، همراه با تیم جونیور این کمپانی در گرندپری ۲۰۰۸ ایتالیا با تورو روسوی خود در رده اول از خط پایان گذشته بود.

در این مراسم که آدریان نیوی و کریستیان هورنر هم حضور داشتند، به صورت نمادین ماکت گاو عصیانگر ردبول به سباستین فتل هدیه داده شد و کمپانی به او قول داد در آینده (احتمالاً زمانی که از فراری برود!) یکی از اتومبیل هایی که با ردبول به عنوان قهرمانی رسید را هم دریافت کند.

هورنر در این مراسم با گفتن این جمله: دوست نداریم او را به مارانللو بفرستیم.» با فتل شوخی کرد.

سباسنین فتل گفت: از همه تشکر می کنم. به طور کلی چون تیم برتری بودیم، اتومبیل بهتری هم داشتیم. اینکه بگویم تشکر می کنم کافی نیست تا تمامی احساس خودم را از حضور در ردبول بیان کنم. این شش سال فوق العاده بود.

وی افزود:هر چیزی که در آن به موفقیت رسیدیم و هر کاری که انجام دادیم با جدیت، پشتکار و عشق خاصی همراه بود. این همیشه در گوشه ای قلبم جای خواهد داشت. اینجا دوران بسیار خوبی را سپری کردم. ماجراجویی بسیار خوبی بود و از اینکه هر کاری از دستتان برآمد تا برای من انجام بدهید، بسیار تشکر می کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.