سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار کاظمینی در حسینیه فاطمه الزهرا:

عظمت انقلاب اسلامی در اتصال انقلاب به قیام امام حسین است/ اجر شهدای تفحص کمتر از دفاع مقدس نیست

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ گفت: عظمت انقلاب اسلامی در این است که انقلاب اسلامی متصل به قیام امام حسین است و ارزش آن بسیار بالاست.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله در پنجمین یادواره شهدای تفحص لشکر 27 محمد رسول‌الله که در حسینیه فاطمه‌الزهرا برگزار شد، اظهار داشت: عظمت انقلاب اسلامی در این است که انقلاب اسلامی متصل به قیام امام حسین است و ارزش آن بسیار بالاست.

وی افزود: نکته‌ای که مطرح است خداوند شهدا و خصوصاً شهدایی که مفقودین بودند عظمت و عزت داده و در زمانی که ما ناامید بودیم که آیا می‌توانیم شهید را پیدا کنیم یا نه. با تمام سختی‌هایی که وجود داشت بعد از سال 68 برای اولین بار که در منطقه حضور پیدا کردیم پیشرفت‌های خوبی پیدا کردیم و گروهی تشکیل شد که به معنای واقعی کلمه می‌خواستند دل خانواده شهدای مفقودین را شاد کنند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله با اشاره به سختی‌ها و مشقت‌هایی که در این راه وجود داشت، تصریح کرد: با تلاش‌های صادقانه و عاشقانه‌ای که رزمندگان داشتند، به خواست خداوند حال و هوای دیگری بعد از جنگ زنده شد و بعضی برادران مثل شهید پازوکی و محمودوند چند بار به جبهه رفتند و با شوق خود در این زمینه نقش‌آفرینی کردند.

سردار کاظمینی ادامه داد: واقعاً خدای متعال به ما عنایتی کرد و امیدواریم هر کسی که قدم در این راه برداشته اجرش را در دنیا و آخرت ببیند.

وی با اشاره به اهمیت تفحص و شهدای تفحص اضافه کرد: اجر این شهدا کمتر از دفاع مقدس نیست و بلکه بیشتر است.

فرمانده سپاه محمدرسول الله با اشاره به اهمیت تحقیق و تفحص و سختی‌هایی که در این زمینه وجود داشته خاطرنشان کرد: کار بی‌نظیری در این زمینه انجام شده که الگوی آن در هیچ‌جا وجود نداشته و این عزیزان جانشان را فدا کردند تا دل ملت و خانواده شهدا را شاد کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.